Το 2ο Γυμνάσιο Ιεράπετρας επισκέφθηκε ο Διευθυντής Β/βάθμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου Θ. Κατσαγκόλης

7:25 π.μ. - Τετάρτη, 3 Νοεμβρίου 2021
07:11 π.μ. - Τετ, 03/25/2021
Image: Το 2ο Γυμνάσιο Ιεράπετρας επισκέφθηκε ο Διευθυντής Β/βάθμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου Θ. Κατσαγκόλης

Έγινε μια χρήσιμη συζήτηση με τη Διεύθυνση, τον Σύλλογο Γονέων και το 15μελές Συμβούλιο του σχολείου

Στo πλαίσιο των προγραμματισμένων επισκέψεών του στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Λασιθίου ο Διευθυντής, κ. Αθανάσιος Κατσαγκόλης, επισκέφθηκε την Παρασκευή 22 Οκτωβρίου το 2ο Γυμνάσιο Ιεράπετρας, συνοδευόμενος από την Προϊσταμένη Εκπαιδευτικών Θεμάτων της διεύθυνσης, κ. Δρετάκη Δέσποινα. Ο κ. Κατσαγκόλης συναντήθηκε αρχικά με τον Σύλλογο Διδασκόντων και στη συνέχεια με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, καθώς και με το 15μελές Συμβούλιο.

hxonews

Στη συζήτηση με τους εκπαιδευτικούς, αναφέρθηκε στα νέα δεδομένα, όπως αυτά διαμορφώθηκαν μετά τους διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών, οι οποίοι πραγματοποιήθηκαν ύστερα από πολλά χρόνια, με αποτέλεσμα τη δυνατότητα δημιουργίας ενός ωρολογίου προγράμματος χωρίς πολλά κενά ωρών διδασκαλίας. Επεσήμανε την προσπάθεια που κατεβλήθη εκ μέρους του ιδίου, ώστε να αποφευχθεί η σύμπτυξη τμημάτων όπου ήταν δυνατόν, ενώ η κ. Δρετάκη, παίρνοντας τον λόγο μετά τον κ. Κατσαγκόλη, επεσήμανε την ανάγκη να γίνει ένας εξορθολογισμός στο ζήτημα των μετεγγραφών, διότι τα όποια προβλήματα προκύπτουν σχετικά με τα τμήματα οφείλονται στις αθρόες μετακινήσεις μαθητών από το ένα σχολείο στο άλλο. Στην συνέχεια έγιναν ερωτήσεις από τους εκπαιδευτικούς και ανοίχτηκε συζήτηση μεγάλης διάρκειας για πολλά τρέχοντα θέματα της Δευτεροβάθμιας Εκπαιδεύσης. Τέλος, ο κ. Κατσαγκόλης ευχαρίστησε τον Διευθυντή, τους Υποδιευθυντές και τον Σύλλογο Διδασκόντων για μέχρι τώρα συνεργασία, ευχόμενος μια εξίσου εποικοδομητική και δημιουργική χρονιά.

Ακολούθησε η συνάντηση του Διευθυντή Δ.Ε. Λασιθίου με τον Σύλλογο Γονέων και το 15μελές Συμβούλιο του σχολείου, κατά την οποία οι γονείς ενημερώθηκαν για την τρέχουσα κατάσταση στα σχολεία, δίνοντας παράλληλα στους μαθητές συμβουλές για καλές πρακτικές αντίδρασης σε θέματα που τους απασχολούν σχετικά με την παρουσία τους σχολεία.