Σύμφωνα με το «Εθνος» τα έργα θα πραγματοποιηθούν σε οδικούς άξονες που εκτείνονται σε όλες τις περιφέρειες της χώρας και προτείνονται από εξήντα μελέτες που έγιναν στο πλαίσιο του προγράμματος δράσεων βελτίωσης της οδικής ασφάλειας που διαχειρίζεται η Εγνατία Οδός ΑΕ και ξεκίνησε το 2011.
Οσο για τα περισσότερα επικίνδυνα σημεία στο οδικό δίκτυο;... Αυτά συγκεντρώνονται στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, λόγω και της μεγάλης γεωγραφικής της έκτασης. Στην εν λόγω περιφέρεια περιλαμβάνονται 1.008 επικίνδυνα σημεία, καθώς µόνο στη Χαλκιδική εντοπίστηκαν 400. Ακολουθούν η Αττική µε 673, η Πελοπόννησος µε 619 και υψηλότερη συγκέντρωση στην περιφερειακή ενότητα Μεσσηνίας (146), και η Ανατολική Μακεδονία-Θράκη µε 607, εκ των οποίων τα περισσότερα στον Έβρο (144). Από τη νησιωτική χώρα, στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων εντοπίστηκαν 471 επικίνδυνα σημεία, στην Κρήτη 457 και στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου 366.
Το πρόγραμμα των επεμβάσεων στα 7.000 σημεία εγκρίθηκε πριν από λίγες ημέρες από τον υπουργό Υποδομών, Χρήστο Σπίρτζη, ενώ αναμένεται η Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργείων Οικονομίας και Υποδομών. Το κόστος των επεμβάσεων στο οδικό δίκτυο υπολογίζεται σε περίπου 470 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα 250 έχουν ήδη δεσμευτεί από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για αυτόν τον σκοπό.
ekriti.gr