Π. Παπάζογλου: Με ανθρώπινο πρόσωπο αντιμετωπίζουμε τις διακοπές ρεύματος λόγω χρέους
Είμαστε ''εργαλεία'' των παρόχων ενέργειας τονίζει στον Ηχώ 99,8 ο αντιπρόεδρος εργαζομένων ΔΕΔΔΗΕ Αγίου Νικολάου
Η αύξηση των λογαριασμών ρεύματος μετά και τη ρήτρα αναπροσαρμογής έχει φέρει σε δυσχερή θέση πολλούς καταναλωτές, οικιακούς, ή επαγγελματίες.
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο εργαζομένων ΔΕΔΔΗΕ Αγίου Νικολάου κ. Παναγιώτη Παπάζογλου σε επίπεδο νομού Λασιθίου φαίνεται, ότι προς το παρόν τουλάχιστον δεν φαίνεται να υπάρχουν μεγάλες διαφοροποιήσεις ως προς τις ειδοποιήσεις για διακοπή ρεύματος.
Κάποιες επιχειρήσεις ξεπλήρωσαν τα χρέη τους, το ίδιο και πελάτες και άλλοι προχωρούν σε ρυθμίσεις. Δεν αποκλείεται βέβαια η εικόνα αυτή να αλλάξει στο άμεσο μέλλον. Θα φανεί εξάλλου και στην πορεία εάν θα αντέξουν και τα ξενοδοχεία, ή άλλες τουριστικές επιχειρήσεις και καταστήματα, που θα ανοίξουν την νέα τουριστική σαιζόν και δεν αποκλείεται το αυξημένο κόστος να μετακυλήσει στον καταναλωτή. Προς το παρόν πάντως δεν υπάρχουν ιδιαίτερες αυξομειώσεις στις διακοπές ρεύματος. Σε κάθε περίπτωση αντιλαμβάνεται κανείς, ότι δεν είναι ευχάριστο να κόβεις το ρεύμα, ανέφερε.
Για το πώς μπορεί να λειτουργήσει προληπτικά ο καταναλωτής είπε, ότι είναι μια λύση το σταθερό τιμολόγιο γιατί ο καταναλωτής μπορεί πιο εύκολα να υπολογίσει πόσο θα πληρώσει. Σε κάθε περίπτωση όμως έχει να κάνει με τη συμφωνία του καταναλωτή με τον πάροχο. Για αυτό είναι σημαντικό ο καταναλωτής να κλείνει συμβόλαια όχι τηλεφωνικά γιατί η συμφωνία που κλείνεται είναι απρόσωπη. Είναι προτιμότερο το συμβόλαιο να γίνει από κοντά, με κάποιον εκπρόσωπο του εκάστοτε παρόχου, ώστε εάν προκύψει πρόβλημα να ξέρει ο καταναλωτής, πού να απευθυνθεί.
Τελευταία παρατηρείται το φαινόμενο με μετατοπίσεις πελατών από πάροχο σε πάροχο και εδώ ενέχει ο κίνδυνος μέχρι να ξεκαθαρίσει η κατάσταση και ο καταναλωτής να καταλήξει με ποιον επιθυμεί να συνεργαστεί, να προκύψει διακοπή ρεύματος.
Ο κ. Παπάζογλου σημείωσε στη συνέχεια, ότι υπάρχει επάρκεια και υποστηρικτικά υπάρχει η ενίσχυση από το μικρό καλώδιο. Τώρα είναι σημαντικό να γίνει στους Δήμους η υπογειοποίηση καλωδίων, ώστε το σύστημα να γίνει πιο λειτουργικό.
Κλείνοντας έκανε αναφορά στην έλλειψη προσωπικού στις υπηρεσίες αναφέροντας ενδεικτικά, ότι το προσωπικό στην Ιεράπετρα είναι μόλις 6 άτομα, το οποίο προσπαθεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες.