Γ. Τζαράκης: Άνοιξα για να στηρίξω το προσωπικό μου
Παρέχοντας αναβαθμισμένο τουριστικό προϊόν στοχεύοντας στην επόμενη χρονιά
Ως μια δύσκολη χρονιά εξελίσσεται η φετινή τουριστική σαιζόν. Οι επιπτώσεις από την πανδημία έχουν πλήξει τον κλάδο με ένα μεγάλο μέρος των ξενοδοχείων να παραμένουν κλειστό. Το βλέμμα για όσους άνοιξαν στρέφεται στους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, χρονικό διάστημα πολύ μικρό με ό,τι αυτό συνεπάγεται για μια τουριστική επιχείρηση. Οι επισκέπτες έρχονται έχοντας μαζί τους αρνητικό τεστ ή πιστοποιητικό εμβολιασμού.
Ο υπεύθυνος του Ostria Resort & Spa στην Ιεράπετρα κ. Γιώργος Τζαράκης μίλησε στον Ηχώ 99,8 λέγοντας ότι ενδεικτικό της κατάστασης είναι ότι έχει ανοίξει μόνο το 15% των ξενοδοχείων στην Κρήτης. Πολλά θα ανοίξουν αργότερα, άλλα ίσως και καθόλου. Εκτιμάται ότι μετά τις 20 Ιουλίου θα φτάσουμε σε ένα σχετικά καλό επίπεδο επισκεψημότητας. Ως Ξενοδοχειακή μονάδα άνοιξαν στις 16 Μαϊου δειλά δειλά, ελπίζοντας ότι τα πράγματα θα πάνε καλύτερα, όμως δυστυχώς η κατάσταση που διαμορφώνεται στην τουριστική αγορά, λόγω της πανδημίας, δεν είναι και η καλύτερη. Οι πελάτες τους είναι κυρίως από τη Γαλλία καθώς επίσης από την Πολωνία και τη Γερμανία. Παρόλες τις δυσκολίες αποφάσισαν να ανοίξουν το ξενοδοχείο με στόχο να στηρίξουν και τους υπαλλήλους τους, στοχεύοντας σε μια καλύτερη, επόμενη τουριστική χρονιά. Πρόσθεσε ότι αυτό που κυρίως επιζητούν οι πελάτες είναι να αισθανθούν ασφαλείς και στο πλαίσιο αυτό ως ξενοδοχείο έχουν λάβει όλα τα μέτρα εκείνα για προστασία από covid, το προσωπικό έχει εκπαιδευτεί και επιπλέον έχουν ορίσει δωμάτια καραντίνας ώστε να φιλοξενηθούν εκεί πελάτες, εάν και εφόσον χρειαστεί.
Ένα σημαντικό θέμα το οποίο έθιξε στη συνέχεια ο κ. Τζαράκης αφορά στις δυσκολίες επανεκκίνησης ενός ξενοδοχείου όταν αυτό μένει κλειστό για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα καθώς δεν είναι συμφέρον να ανοίξει αφενός μεν λόγω πανδημίας αφετέρου δεν της αγοράς που δεν έχει ανοίξει ακόμα πλήρως. Στάθηκε ακόμα και στην αναγκαιότητα αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος με πολύ καλή συντήρηση των υποδομών, ανακαινίσεις, εξειδικευμένο προσωπικό ώστε να παρέχονται υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες.