Bayer | Στρατηγικές μάρκετινγκ στις Ομάδες Παραγωγών

1:22 μ.μ. - Δευτέρα, 30 Απριλίου 2018
01:04 μ.μ. - Δευ, 30/22/2018
Image: Bayer | Στρατηγικές μάρκετινγκ στις Ομάδες Παραγωγών

Ο Α. Ντιώνιας μιλά στον Ηχώ 99,8

Εσπερίδα με κεντρικό θέμα την ολοκληρωμένη διαχείριση παραγωγής  -Branding  και εξαγωγές - θα διεξαχθεί την ερχόμενη Τετάρτη στο κτίριο της ομάδα παραγωγών ΑΝΑΤΟΛΗ στις 18.00. Η Bayer ως εταιρία έρευνας και τεχνολογίας ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα του ΑΣ Ανατολής, συμμετέχει ενεργά στη διοργάνωση εσπερίδα με την παρουσία του Γεν. Διευθ. κ. Απόστολου Κλοντζάρη και του προσκεκλημένου Ομότιμου καθ. του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών του τμήματος Μάρκετινγκ, κ. Αυλωνίτη Γεώργιου, ο οποίος έχει διατελέσει και Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ». Με αφορμή την παραπάνω εκδήλωση ο υπεύθυνος γεωπόνος της Bayer στην Κρήτη κ. Αλέξανδρος Ντιώνιας μίλησε στον Ηχώ 99,8 και τη δημοσιογράφο κα Μαρία Τσαγκαράκη. Ο κ. Ντιώνιας τόνισε καταρχάς ότι στην Ιεράπετρα δραστηριοποιούνται καλοί τεχνικοί – συνάδελφοι που δίνουν αξιόπιστες λύσεις με συνέπεια την παραγωγή αξιόλογων προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας. Αυτό όμως δεν επαρκεί.    Σκοπός λοιπόν της εκδήλωσης είναι η ανταπόκριση της παραγωγικής αλυσίδας στις νέες προκλήσεις των αγορών και η ανάδειξη του προβλήματος της έλλειψης διαδικασίας «Χάραξης Στρατηγικής Μάρκετινγκ» για τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας στα παραγόμενα αγροτικά προϊόντα.  Ο δε στόχος της εκδήλωσης είναι συγκεκριμένος και έχει να κάνει με την  αναγνώριση του νέου περιβάλλοντος που δραστηριοποιείται το εμπόριο των γεωργικών προϊόντων δεδομένου εξάλλου ότι οι συνήθειες και οι απαιτήσεις των καταναλωτών αλλάζουν. Παράλληλα θα γίνει  αναφορά στην ανάγκη ανάπτυξης συγκεκριμένων δράσεων μάρκετινγκ από τους εμπόρους/εξαγωγείς αγροτικών προϊόντων με έμφαση στην Σηματοποίηση / Branding (ανάπτυξη επωνυμίας). Σημείωσε ακόμη ότι το μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων δεν έχει ως σημείο εκκίνησης τον παραγωγό αλλά τελικά τον τελικό χρήστη και αποσκοπεί του τελικού χρήστη,  δηλαδή του καταναλωτή.
 
Καταλήγοντας ο κ. Ντιώνιας  τόνισε ότι η Bayer πάντα επικεντρωμένη στην ενδυνάμωση της παραγωγικής αλυσίδας αξίας, θα συνεχίσει να προσφέρει μία διακεκριμένη ποικιλία προϊόντων και ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών υποστήριξης στη σύγχρονη αειφόρο γεωργία.
 
 
Ακολουθεί συνέντευξη κ. Ντιώνια: