Σύμφωνα με τα Νέα, αυτό προβλέπει Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) των υπουργών Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη και Οικονομικών, Ευκλείδη Τσακαλώτου, η οποία εκδόθηκε την περασμένη εβδομάδα και καθορίζει τη διαδικασία χρέωσης, είσπραξης, διαχείρισης, ελέγχου-παρακολούθησης και ρύθμισης όλων των τεχνικών θεμάτων για τα νέα τέλη των αεροδρομίων.
Πρόκειται για απόφαση που προβλέπεται από τη σχετική σύμβαση παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, μεταξύ αυτών και του "Ιωάννης Δασκαλογιάννης" των Χανίων.
Σύμφωνα με αυτή, το τέλος των 13 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη θα μπορεί να διατηρηθεί στο συγκεκριμένο ύψος για διάστημα περίπου τεσσάρων χρόνων, κατά το οποίο η κοινοπραξία της Fraport καλείται να υλοποιήσει συνολικές επενδύσεις 330 εκατ. ευρώ και στα 14 αεροδρόμια.
Στη συνέχεια, με την ολοκλήρωση των επενδύσεων, το αεροδρομιόσημο των περιφερειακών αεροδρομίων προβλέπεται να φτάσει ακόμα και τα 18 ευρώ...
Yπενθυμίζουμε ότι η γερμανική εταιρεία εντάχθηκε στο Πακέτο Γιούνκερ, με χρηματοδότηση 300 εκατομμυρίων ευρώ ακριβώς για το αντικείμενο της παραχώρησης, δηλαδή για την αναβάθμιση των 14 αεροδρομίων. Σύμφωνα με την υπογραφείσα συμφωνία, εντός της πρώτης τριετίας η εταιρία είχε δεσμευτεί να κάνει επενδύσεις 330 εκατομμυρίων, δηλαδή θα χρειαστεί να βάλει από την τσέπη της μόνο 30 εκατομμύρια (αν δε βρεθεί κάποια άλλη επιδότηση και για αυτά)