Τηλεφωνικές απάτες στην Ιεράπετρα: Πως την βίωσαν οι επιχειρηματίες - Η αντίδραση Πανταζή
Η Δέσποινα Χαραλαμπάκη, Γιάννης Ζαφειράκης και Αργύρης Πανταζής στον Ηχώ 99,8
Αρτοποιοί της Ιεράπετρας παρ΄ολίγον να πέσουν θύματα τηλεφωνικής απάτης ευτυχώς όμως το αντελήφθησαν και άμεσα αντέδρασαν. Πιο συγκεκριμένα χθες δέχθηκαν τηλεφώνημα από κάποιον, ο οποίος επικαλέστηκε ότι είναι ο πρώην αντιδήμαρχος Αργύρης Πανταζή και παρήγγειλε 700 κιλά ψωμί τα οποία επρόκειτο να τα προμηθευτεί σταδιακά και η πληρωμή θα γινόταν μέσω τραπέζης. Ζητούσε τον αριθμό λογαριασμού για την κατάθεση την οποία υποτίθεται έκανε. Αντί όμως για 1000,0 ευρώ κατέθεσε 10.000,0 ευρώ και τους ζητούσε να του επιστραφεί το υπόλοιπο. (Σημειώνεται ότι ο κ. Πανταζής είναι επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Μαζί Αλλάζουμε την Ιεράπετρα» και στο παρελθόν έχει διατελέσει αντιδήμαρχος).
Η ιδιοκτήτρια του αρτοποιείου ΖΕΝΙΘ στη Γρα Λυγιά κα Δέσποινα Μπαλοθιάρη -Χαραλαμπάκη που ήταν μια εκ των αρτοποιών που δέχθηκαν τηλεφώνημα ανέφερε στον Ηχώ 99,8 ότι εξ αρχής προβληματίστηκε γιατί η φωνή δεν ήταν γνώριμη καθώς η ίδια γνωρίζει τον κ. Πανταζή. Ο προβληματισμός της ότι κάτι δεν πάει καλά επιβεβαιώθηκε και κατά τη συνέχιση της συνομιλίας όταν του είπε ότι είναι καλύτερα να μιλήσει με τον σύζυγό της , ως υπεύθυνο. Της ζήτησε τον λογαριασμό για να γίνει η κατάθεση τον παρέπεμψε όμως και πάλι στον σύζυγο της. Μάλιστα του είπε « Βρε Αργύρη η Δέσποινα είμαι η σύζυγος του Μάνου» και έλαβε την απάντηση « Ποια Δέσποινα». Κλείνοντας πρόλαβε να συγκρατήσει τους τρεις τελευταίους αριθμούς του τηλεφώνου από όπου έλαβε την κλήση.
-
Από την πλευρά του ο κ. Γιάννης Ζαφειράκης ιδιοκτήτης του Ζαφειράκης Bakery στην Ιεράπετρα ανέφερε ότι αυτός που καλούσε είχε ήρεμη φωνή και μιλούσε ευγενικά. Του ζήτησε να του δώσει τον λογαριασμό του προκειμένου να του καταθέσει το ποσό των 1000,0 ευρώ που αντιστοιχούσε στο κόστος της παραγγελίας. Ο ιδιοκτήτης έδωσε τον λογαριασμό. Λίγη ώρα όμως αργότερα δέχθηκε νέο τηλεφώνημα με το οποίο ο κ. Πανταζής, υποτίθεται, του εξηγούσε ότι αντί για 1000.0 ευρώ έγινε κατάθεση 10.000, 0 ευρώ και ζητούσε να του επιστραφεί το υπόλοιπο πίσω. Αν όχι όλο έστω και μέρος του ποσού, γιατί το είχε ανάγκη. Μάλιστα του έστειλε στο viber απόδειξη της κατάθεσης. Ο ιδιοκτήτης του αρτοποιείου κατάλαβε ότι κάτι συμβαίνει για αυτό και στη συνέχεια επικοινώνησε με τον κ. Πανταζή ο οποίος τον ενημέρωσε ότι δεν ήταν εκείνος που έκανε το τηλεφώνημα. Ο κ. Ζαφειράκης ο οποίος συγκράτησε το νούμερο που τον κάλεσε, επικοινώνησε και με την τράπεζα και στη συνέχεια μετέβη και στην Αστυνομία.
-
Στην εκπομπή μίλησε και ο κ. Αργύρης Πανταζής ο οποίος ευχαρίστησε τους αρτοποιούς που τον ενημέρωσαν για το περιστατικό και έδωσαν στοιχεία στην αστυνομία η οποία ερευνά την υπόθεση. Είπε ακόμη ότι αρκετοί επικοινώνησαν μαζί του λέγοντα στου ότι έχουν πέσει θύματα τηλεφωνικής απάτης με τον κ. Πανταζή να εφιστά με την ευκαιρία την προσοχή των πολιτών ώστε να μην πέσουν θύματα απάτης εκφράζοντας την πεποίθηση ότι η Αστυνομία.