Τέσσερις οι επικίνδυνες ρωγμές στο ΒΟΑΚ - Έπιασαν δουλειά τα συνεργεία

12:58 μ.μ. - Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2019
12:02 μ.μ. - Δευ, 11/58/2019
Image: Τέσσερις οι επικίνδυνες ρωγμές στο ΒΟΑΚ - Έπιασαν δουλειά τα συνεργεία

Η πρώτη αποκατάσταση των ρηγματώσεων στη λεγόμενη “κακιά στροφή”

Σε τρία ακόμη σημεία επί του οδοστρώματος του ΒΟΑΚ - εκτός της “κακιάς στροφής” στη Λυγαριά, όπου εντοπίστηκαν ρωγμές - έχουν ήδη κληθεί να παρέμβουν οι αρμόδιες τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας Κρήτης. Μετά την αποκάλυψη της “ΚΡΗΤΗ TV” για τις ρηγματώσεις στη λεγόμενη “κακιά στροφή” και τον προβληματισμό που έχουν προκαλέσει οι επίμαχες εικόνες στους ντόπιους οδηγούς, χθες έγινε γνωστό ότι παρόμοιες ρηγματώσεις έχουν καταγραφεί σε άλλα δύο σημεία του ΒΟΑΚ, σε Χανιά και Ρέθυμνο.
 
Στο μεταξύ το Σάββατο το πρωί συνεργεία της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων ξεκίνησαν μια πρώτη αποκατάσταση των ρηγματώσεων στη λεγόμενη “κακιά στροφή”.
 
Μια πρώτη αποκατάσταση των ρηγμάτων
 
Το πρωί ξεκίνησε μια προσωρινή επιφανειακή αποκατάσταση των ρηγμάτων από συνεργεία της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων, σε συνεννόηση με την Τροχαία του ΒΟΑΚ. Εξάλλου, μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να πραγματοποιηθούν και γεωτρήσεις στην επίμαχη περιοχή. Οι εν λόγω γεωτρήσεις θα λάβουν χώρα προκειμένου να προχωρήσουν οι γεωτεχνικές μελέτες, οι οποίες θα αποκαλύψουν τις αιτίες που προκάλεσαν τις ρηγματώσεις και κατόπιν θα δρομολογηθεί η οριστική αποκατάστασή τους. 

 
«Δεν υπάρχει και μελέτη σκοπιμότητας που έχουμε πει. Εδώ και πάρα πολλά χρόνια θα έπρεπε να έχουμε τα σημεία που χρήζουν νέων χαράξεων, τα σημεία που χρειάζεται να κάνουμε κάποιες διορθωτικές κινήσεις, τα σημεία που χρειάζεται, τέλος πάντων, να βελτιώσουμε. Αυτά όλα γίνονται χωρίς να υπάρχει ένα σχέδιο», ανέφερε προ ημερών μιλώντας στην “ΚΡΗΤΗ TV” η πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΕ/ΤΑΚ, κ. Ειρήνη Βρέντζου.
 
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ρηγματώσεις στο ύψος της “κακιάς στροφής”, πριν τη Λυγαριά, συνιστούν το τέταρτο κατά σειρά αξιολογημένο ως σοβαρό “κρούσμα” επί του ΒΟΑΚ από τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Κρήτης. Όπως αναφέρεται στο σχετικό ρεπορτάζ της “ΚΡΗΤΗ TV”, οι αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας έχουν ήδη παρέμβει σε άλλες τρεις περιπτώσεις. Οι δύο εξ αυτών αφορούν στην ευρύτερη περιοχή του νομού Χανίων. Ειδικότερα, εντοπίστηκαν ρηγματώσεις σε συνολικά δύο θέσεις, στο ύψος του κόμβου της Σούδας Χανίων. Εξάλλου, ρωγμή καταγράφηκε και σε τμήμα του ΒΟΑΚ στην περιφερειακή ενότητα Ρεθύμνου και συγκεκριμένα στο ύψος της Σκεπαστής.
 
 
Σύμφωνα με πληροφορίες, για την περίπτωση της Σούδας, η σχετική έρευνα των αρμοδίων έχει ήδη προχωρήσει. Πλέον, βρισκόμαστε εν αναμονή των αποτελεσμάτων της μελέτης. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι, σχετικά με την περίπτωση της Σκεπαστής Ρεθύμνου, πραγματοποιήθηκαν ερευνητικές γεωτρήσεις την προηγούμενη εβδομάδα.
Παρότι οι μελέτες για την ανάδειξη των αιτιών που έχουν προκαλέσει τις επίμαχες ρηγματώσεις δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί, φαίνεται ότι οι πρώτες εκτιμήσεις “δείχνουν” ως “υπαίτιους” την παλαιότητα του δρόμου, αλλά και τις ελάχιστες ουσιαστικές παρεμβάσεις που έχουν γίνει. Εξάλλου, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Κρήτης, κ. Καίτη Ιερωνυμάκη, «ρωγμές έχει σχεδόν όλος ο ΒΟΑΚ. Κι αυτός έχει χρόνο ζωής όπως και οι άνθρωποι».
 
Τι λένε ντόπιοι οδηγοί
 
Υπενθυμίζεται ότι στο χθεσινό ρεπορτάζ της “Νέας Κρήτης” τοποθετήθηκαν κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής, οι οποίοι διέρχονται καθημερινά από την “κακιά στροφή” με τα οχήματά τους. «Καθημερινά περνάω από αυτόν τον προβληματικό δρόμο του ΒΟΑΚ. Τις τελευταίες δέκα μέρες έχω παρατηρήσει ότι έχουμε ένα πρόβλημα στη λεγόμενη “κακιά στροφή”. Πρόκειται για τη χειρότερη στροφή», ανέφερε αρχικά μιλώντας χθες στη “Νέα Κρήτη” και την “ΚΡΗΤΗ TV” ο κ. Γιάννης Κοκκινάκης, ο οποίος κατοικεί μόνιμα στο Φόδελε Ηρακλείου. Σύμφωνα, μάλιστα, με τον κ. Κοκκινάκη, η μία από τις δύο ρωγμές που έχουν σχηματιστεί έχει πλάτος τουλάχιστον 10 με 15 εκατοστά. Την έντονη ανησυχία του, πάντως, εξέφρασε για το συγκεκριμένο ζήτημα και ο κ. Άρης Χνάρης, ο οποίος διέρχεται καθημερινά από την “κακιά στροφή”. «Περιμένουμε τους αρμόδιους τόσο καιρό, που λένε ότι θα φτιάξουν τους δρόμους αλλά δεν τους φτιάχνουν. Έρχεται, όμως, χειμώνας...», μας λέει αρχικά, εμφανώς προβληματισμένος, ο κ. Χνάρης, ο οποίος επίσης κατοικεί στο Φόδελε. Σύμφωνα με τον κ. Χνάρη, το πρόβλημα στο συγκεκριμένο σημείο επιδεινώνεται καθημερινά και η κατάσταση θα γίνει πολύ χειρότερη όταν έρθουν οι πρώτες έντονες βροχοπτώσεις.
 
Μια πρώτη αποκατάσταση των ρηγμάτων
 
Στο μεταξύ, όπως έγινε γνωστό, εντός της σημερινής ημέρας οι αρμόδιες υπηρεσίες αναμένεται να προβούν σε μια π
 
Σε τρία ακόμη σημεία επί του οδοστρώματος του ΒΟΑΚ - εκτός της “κακιάς στροφής” στη Λυγαριά, όπου εντοπίστηκαν ρωγμές - έχουν ήδη κληθεί να παρέμβουν οι αρμόδιες τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας Κρήτης. Μετά την προχθεσινή αποκάλυψη της “ΚΡΗΤΗ TV” για τις ρηγματώσεις στη λεγόμενη “κακιά στροφή” και τον προβληματισμό που έχουν προκαλέσει οι επίμαχες εικόνες στους ντόπιους οδηγούς, χθες έγινε γνωστό ότι παρόμοιες ρηγματώσεις έχουν καταγραφεί σε άλλα δύο σημεία του ΒΟΑΚ, σε Χανιά και Ρέθυμνο.
 
Στο μεταξύ, σύμφωνα με πληροφορίες, σήμερα συνεργεία της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων αναμένεται να προβούν σε μια πρώτη αποκατάσταση των ρηγματώσεων στη λεγόμενη “κακιά στροφή”. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ρηγματώσεις στο ύψος της “κακιάς στροφής”, πριν τη Λυγαριά, συνιστούν το τέταρτο κατά σειρά αξιολογημένο ως σοβαρό “κρούσμα” επί του ΒΟΑΚ από τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Κρήτης. Όπως αναφέρεται στο σχετικό ρεπορτάζ της “ΚΡΗΤΗ TV”, οι αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας έχουν ήδη παρέμβει σε άλλες τρεις περιπτώσεις. Οι δύο εξ αυτών αφορούν στην ευρύτερη περιοχή του νομού Χανίων. Ειδικότερα, εντοπίστηκαν ρηγματώσεις σε συνολικά δύο θέσεις, στο ύψος του κόμβου της Σούδας Χανίων. Εξάλλου, ρωγμή καταγράφηκε και σε τμήμα του ΒΟΑΚ στην περιφερειακή ενότητα Ρεθύμνου και συγκεκριμένα στο ύψος της Σκεπαστής.
 
Σύμφωνα με πληροφορίες, για την περίπτωση της Σούδας, η σχετική έρευνα των αρμοδίων έχει ήδη προχωρήσει. Πλέον, βρισκόμαστε εν αναμονή των αποτελεσμάτων της μελέτης. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι, σχετικά με την περίπτωση της Σκεπαστής Ρεθύμνου, πραγματοποιήθηκαν ερευνητικές γεωτρήσεις την προηγούμενη εβδομάδα.
 
Παρότι οι μελέτες για την ανάδειξη των αιτιών που έχουν προκαλέσει τις επίμαχες ρηγματώσεις δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί, φαίνεται ότι οι πρώτες εκτιμήσεις “δείχνουν” ως “υπαίτιους” την παλαιότητα του δρόμου, αλλά και τις ελάχιστες ουσιαστικές παρεμβάσεις που έχουν γίνει. Εξάλλου, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Κρήτης, κ. Καίτη Ιερωνυμάκη, «ρωγμές έχει σχεδόν όλος ο ΒΟΑΚ. Κι αυτός έχει χρόνο ζωής όπως και οι άνθρωποι».
 
Τι λένε ντόπιοι οδηγοί
 
Υπενθυμίζεται ότι στο χθεσινό ρεπορτάζ της “Νέας Κρήτης” τοποθετήθηκαν κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής, οι οποίοι διέρχονται καθημερινά από την “κακιά στροφή” με τα οχήματά τους. «Καθημερινά περνάω από αυτόν τον προβληματικό δρόμο του ΒΟΑΚ. Τις τελευταίες δέκα μέρες έχω παρατηρήσει ότι έχουμε ένα πρόβλημα στη λεγόμενη “κακιά στροφή”. Πρόκειται για τη χειρότερη στροφή», ανέφερε αρχικά μιλώντας χθες στη “Νέα Κρήτη” και την “ΚΡΗΤΗ TV” ο κ. Γιάννης Κοκκινάκης, ο οποίος κατοικεί μόνιμα στο Φόδελε Ηρακλείου. Σύμφωνα, μάλιστα, με τον κ. Κοκκινάκη, η μία από τις δύο ρωγμές που έχουν σχηματιστεί έχει πλάτος τουλάχιστον 10 με 15 εκατοστά. Την έντονη ανησυχία του, πάντως, εξέφρασε για το συγκεκριμένο ζήτημα και ο κ. Άρης Χνάρης, ο οποίος διέρχεται καθημερινά από την “κακιά στροφή”. «Περιμένουμε τους αρμόδιους τόσο καιρό, που λένε ότι θα φτιάξουν τους δρόμους αλλά δεν τους φτιάχνουν. Έρχεται, όμως, χειμώνας...», μας λέει αρχικά, εμφανώς προβληματισμένος, ο κ. Χνάρης, ο οποίος επίσης κατοικεί στο Φόδελε. Σύμφωνα με τον κ. Χνάρη, το πρόβλημα στο συγκεκριμένο σημείο επιδεινώνεται καθημερινά και η κατάσταση θα γίνει πολύ χειρότερη όταν έρθουν οι πρώτες έντονες βροχοπτώσεις.
 
 
neakriti.gr