Πότε είναι η φετινή Black Friday: Η «ψευδαίσθηση» των μεγάλων προσφορών

9:38 π.μ. - Τρίτη, 26 Οκτωβρίου 2021
09:10 π.μ. - Τρί, 26/38/2021
Image: Πότε είναι η φετινή Black Friday: Η «ψευδαίσθηση» των μεγάλων προσφορών

Σε ποια ημερομηνία πέφτει φέτος η Black Friday, η καθιερωμένη ημέρα των μεγάλων προσφορών που όπως δείχνουν τα στοιχεία δεν είναι τόσο... μεγάλες

Η Black Friday, Μαύρη Παρασκευή στα ελληνικά, έχει τις ρίζες της στις ΗΠΑ, όπου έχει καθιερωθεί ως η επόμενη από την Ημέρα των Ευχαριστιών. Με τη σειρά της, η Ημέρα των Ευχαριστιών γιορτάζεται την 4η Πέμπτη κάθε Νοέμβρη. Η Black Friday στις ΗΠΑ λοιπόν πέφτει την 4η Παρασκευή του Νοεμβρίου.

Η ημέρα στις ΗΠΑ, σηματοδοτεί την αρχή της χριστουγεννιάτικης περιόδου και είναι συνυφασμένη με τις μεγάλες προσφορές. Στην Ελλάδα Ημέρα των Ευχαριστιών δεν υπάρχει και η Black Friday έχει οριστεί φέτος για τις 26 Νοεμβρίου.

Σύμφωνα με το skroutz.gr που έχει ήδη δημιουργήσει ειδική σελίδα για τη φετινή black friday, τα 9 πιο δημοφιλή προϊόντα στην Black Friday, είναι: Οι θήκες κινητών τηλεφώνων, τα κινητά τηλέφωνα, χριστουγεννιάτικα στολίδια δέντρου, sneakers (παπούτσια), βιβλία, κρέμες προσώπου, χριστουγεννιάτικα λαμπάκια, αθλητικά παπούτσια και βιταμίνες.

Μόλις 8,3% των προϊόντων αγοράστηκαν φθηνότερα

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύει το skroutz και η ειδική του σελίδα για τη Black Friday: Συνολικά, το 8,3% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή ενώ το 87,9% σε παρόμοια τιμή (±10%). Το υπόλοιπο 3,8% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές.

Οι κατηγορίες «Υγεία & Ομορφιά» και «Μόδα» παρουσίασαν τις σημαντικότερες εκπτώσεις.

Σε ποσοστό άνω του 10% τα χριστουγεννιάτικα στολίδια/λαμπάκια/διακοσμητικά, που αγοράστηκαν μέσω Skroutz, ήταν σε υψηλότερες τιμές.

Το 17% από τα αθλητικά παπούτσια/ sneakers που πουλήθηκαν ήταν σε αξιοσημείωτη έκπτωση (>10%).

Συγκρίνοντας τις αγορές που πραγματοποιήθηκαν την εβδομάδα της Black Friday 2020 με αυτές του 2019, διαπιστώνεται ότι:

Τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε πιο οικονομικές τιμές είναι περίπου στο ίδιο ποσοστό δηλ. 8,3% το 2020 έναντι 8,5% το 2019.

Τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε υψηλότερη τιμή παρουσίασαν αύξηση (το ποσοστό για το 2019 ήταν 1,2% έναντι 3,8% για το 2020).

dikaiologitika.gr