Πλακιωτάκης: Δεν υπάρχει λόγος νομοθετικών παρεμβάσεων για το πλοίο ασφαλείας
Πιστεύουμε στον γόνιμο και ειλικρινή διάλογο δηλώνει στον Ηχώ 99,8 ο Υπουργός Ναυτιλίας
Μετά από έναν γόνιμο και ειλικρινή διάλογο του Υπουργού Ναυτιλίας κ. Γιάννη Πλακιωτάκη , Βουλευτή Λασιθίου με τα ναυτεργατικά σωματεία που είχαν προβεί σε απεργιακές κινητοποιήσεις την περασμένη εβδομάδα βρέθηκαν τα κοινά σημεία εκείνα ώστε να λήξει η απεργία και έτσι αποφεύχθηκαν περαιτέρω καταστροφικές συνέπειες για τους παραγωγούς της Κρήτης που ήθελαν να μεταφέρουν τα ευπαθή προϊόντα τους. Ο κ. Πλακιωτάκης μιλώντας στον Ηχώ 99,8 και την εκπομπή «Καλημέρα Λασίθι» με τη Μαρία Τσαγκαράκη ανέφερε ότι πράγματι μετά από ένα ειλικρινή διάλογο αντιμετώπισαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και δρομολόγησαν λύσεις για θέματα που απασχολούσαν το σύνολο του ναυτεργατικού κόσμου, όπως π.χ. επιτάχυνση διαδικασιών για την απονομή κυρίων συντάξεων, της αποζημίωσης ειδικού σκοπού, των επιδομάτων ανεργίας, την ισχύ από 1ης Απριλίου οι νυχτερινές συνθέσεις στα ακτοπλοϊκά δρομολόγια κ.α.
Σε ότι αφορά τους τρόπους διασφάλισης μεταφοράς προϊόντων και μετακίνησης πολιτών σε μια τυχόν επικείμενη νέα απεργία ο κ. Υπουργός είπε ότι η λύση σε όποια προβλήματα προκύπτουν είναι ο συνεχής και ειλικρινής διάλογος στην προκειμένη περίπτωση και σε ότι τους αφορά ως Υπουργείο, με τα ναυτεργατικά σωματεία. Σε κάθε περίπτωση η νομοθεσία για το πλοίο ασφαλείας, υπάρχει. Είναι ξεκάθαρο ότι σε καμία περίπτωση δεν θα δεχόμουν την παρακώλυση μετακίνησης πολιτών και μεταφοράς προϊόντων ειδικά σε μια κρίσιμη περίοδο όπως αυτή που βιώνουμε λόγω της πανδημίας. Από την άλλη βέβαια σεβαστό το δικαίωμα στην απεργία. Πρέπει λοιπόν να σταθμίζουμε καταστάσεις και με διάλογο να βρίσκουμε λύσεις. Επιπλέον το νομικό «οπλοστάσιο» υπάρχει. Τυχόν τροποποίηση του νόμου πχ να μη χρειάζεται η συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών θα πρέπει ο κόσμος να γνωρίζει ότι το ΣΑΣ εισηγείται στον Υπουργό. Συγκαλείτε μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα οπότε δεν υπάρχει θέμα καθυστέρησης χρόνου. Το σημαντικό είναι να υπάρχει συνεχή επαφή με τα ναυτεργατικά σωματεία και με ειλικρινή διάλογο να δρομολογούνται λύσεις, κατέληξε.