Στόχο της καμπάνιας αποτελεί η μετάδοση της παράδοσης της κατσούνας στους νεότερους, αλλά και η χρήση της στην καθημερινότητα.
Όπως σημειώθηκε έπειτα από έρευνα, στη χρήση κατσούνας σήμερα προχωρούν κυρίως οι άνδρες κτηνοτρόφοι. Μετά από τους κτηνοτρόφους ακολουθούν decorators, για διακοσμητικούς λόγους. Ωστόσο το φάσμα που μπορεί να καλύψει η χρήση της είναι ακόμα μεγαλύτερο, αφού μια χειροποίητη κρητική κατσούνα λόγο της ανθεκτικότητας της μπορεί να χρησιμοποιηθεί με επιπλέον τρόπους. Αξίζει να δοκιμάσουν να τη χρησιμοποιήσουν άτομα που κάνουν πεζοπορία, ορειβασία ή άτομα που χρειάζονται στήριγμα κατά το περπάτημα τους.
Ο σχεδιαστής της Online καμπάνιας, Μάρκος Σμυρνάκης, υιοθέτησε κάποιους χαρακτήρες από γνωστές ταινίες, αλλάζοντας τα όπλα τους. Η ενέργεια αυτή σχεδιάστηκε για να μεταφέρουν την κρητική παράδοση της κατσούνας στους νεότερους που αγνοούν σήμερα την ύπαρξη της.
Δυστυχώς η κατασκευή της κατσούνας όπως υποστηρίζουν οι τεχνίτες, είναι μια τέχνη που συνεχώς χάνετε, από μέρα σε μέρα. Λίγοι είναι οι καλοί τεχνίτες που μπορούν ακόμα να τις παράγουν με χειροποίητο τρόπο. Οπως αναφέρει ο ίδιος:
"Καλό θα είναι να βοηθήσουμε όλοι στο να μεταδοθεί και να διατηρηθεί στο χρόνο. Φυσικά αυτό μπορεί να γίνει είτε με την αγορά μιας κατσούνας από οποιονδήποτε τεχνίτη κι όχι του εμπορίου, ή απλά αναδημοσιεύοντας αυτό το άρθρο για τη μετάδοση της, έστω και σαν εικόνα.
Η κατσούνα αποτελεί ένα παραδοσιακό προϊόν και σίγουρα σε κάποιους δεν θα αρέσει αυτή η εκμοντέρνιση της στις επεξεργασμένες εικόνες, ωστόσο αποτελεί το καλύτερο τρόπο για να προσελκύσει μέσα από τα Social Media τη νεολαία…"