Ν. Δασκαλάκης: Τα ατράνταχτα επιχειρήματα για να αποκτήσει η Ιεράπετρα λιμάνι και μαρίνα

12:21 π.μ. - Τετάρτη, 17 Ιανουαρίου 2018
12:01 π.μ. - Τετ, 17/21/2018
Image: Ν. Δασκαλάκης: Τα ατράνταχτα επιχειρήματα για να αποκτήσει η Ιεράπετρα λιμάνι και μαρίνα

Χωρίς πύλη εξόδου η Ιεράπετρα που παράγει 215 εκατομμύρια κιλά κηπευτικών

Κατά την επίσκεψη του Γ.Γ. Λιμενικής πολιτικής  κ. Χρήστου Λαμπρίδη στην  Ιεράπετρα  όπου συζητήθηκαν   προβλήματα και ανάγκη παρεμβάσεων στις υπάρχουσες λιμενικές εγκαταστάσεις και η αναγκαιότητα νέων έργων , ο πρόεδρος  της ΕΑΣ και περιφερειακός σύμβουλος κ. Νίκος Δασκαλάκης παρέθεσε σημαντικά στοιχεία για την παραγωγή και διακίνηση των προϊόντων και τόνισε την αναγκαιότητα να γίνουν έργα. Πιο συγκεκριμένα ο κ. Δασκαλάκης ανέφερε  ότι στην Ιεράπετρα παράγονται 7.000 τόνοι ελαιόλαδο,  215 εκατομμύρια κιλά κηπευτικών με ότι αυτό συνεπάγεται με το κόστος μεταφοράς , το συγκοινωνιακό φόρτο, το περιβαλλοντικό απόθεμα που κερδίζουμε και τα γνωστά προβλήματα στον ΒΟΑΚ. Σε ημερήσια βάση γύρω 290 φορτηγά αυτοκίνητα κινούνται και αντιλαμβάνεται κανείς τι επιβάρυνση υπάρχει  από οικονομικής άποψης, κυκλοφοριακού φόρτου , περιβαλλοντικού κόστους. Επισημαίνει ακόμη ότι η Ιεράπετρα,  από τη μία,   αναπτύσσεται τουριστικά με μεγάλο ενδιαφέρον τουριστικών επενδύσεων και από την άλλη, είναι στραμμένη στον αγροτικό τομέα. Δεν μπορεί λοιπόν μια τέτοια περιοχή με τα ιδιαίτερα συγκριτικά πλεονεκτήματα  να μείνει πίσω,  σε έργα υποδομών. Χρειάζεται λοιπόν  η διεκδίκηση αυτών των έργων  εν προκειμένη περίπτωση λιμενικών. Από την άλλη   ο νέος νόμος που έρχεται από το Υπουργείο Ναυτιλίας δίνει λύσεις σε ζητήματα που έχουν να κάνουν με το παραλιακό μέτωπο σε αρκετές περιοχές της χώρας μεταξύ αυτών και της Ιεράπετρας και θα πρέπει να γίνουν οι απαιτούμενες ενέργειες ώστε χρονίζοντα προβλήματα που αφορούν την περιοχή μας  να λυθούν. Από εκεί και πέρα η περιοχή της νοτιοανατολικής Κρήτης αναβαθμίζεται και ενεργειακά και μεταφορικά. Ειδικά η Κρήτη και ειδικότερα η περιοχή μας θα μετατραπεί σταδιακά σε ενεργειακό και μεταφορικό κόμβο με όλες αυτές τις συμφωνίες που υπάρχουν. Μια πόλη  με όλα αυτά τα χαρακτηριστικά και ουσιαστικά  δεν έχει πύλη εξόδου, πουθενά.  Υπάρχει πύλη εξόδου προς  τον βορρά  του νησιού ενώ το αλιευτικό της καταφύγιο της Ιεράπετρας δεν εξυπηρετεί τις πολλές ανάγκες που υπάρχουν. Αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί.



 
Ακούστε αναλυτικά τον κ. Δασκαλάκη: