Μετά το Πάσχα οι εργασίες κατασκευής αποχέτευσης ομβρίων στη Ν. Φωκά

1:19 μ.μ. - Τετάρτη, 28 Μαρτίου 2018
01:03 μ.μ. - Τετ, 28/19/2018
Image: Μετά το Πάσχα οι εργασίες κατασκευής αποχέτευσης ομβρίων στη Ν. Φωκά

Μέσα στο καλοκαίρι η εφαρμογή ελεγχόμενης στάθμευσης στην Ιεράπετρα

Δρομολογούνται σταδιακά οι διαδικασίες για την έναρξη των εργασιών κατασκευής αποχέτευσης ομβρίων στην οδό Ν. Φωκά στην Ιεράπετρα, από το ύψος της συμβολής με την οδό Κύπρου εως την κεντρική  πλατεία της πόλης  – στο ύψος της Εθνικής Τράπεζας – μέχρι την παραλία. Ο αντιδήμαρχος τεχνικών υπηρεσιών Μάνος Λουτσέτης δήλωσε στον Ηχώ fm 99,8 ότι είναι ένα δύσκολο έργο και η επιπλέον δυσκολία του είναι ότι θα εκτελεστεί στο κέντρο της πόλης με ό,τι αυτό συνεπάγεται.  Το έργο θα ξεκινήσει από την πλευρά της παραλίας προκειμένου σε περίπτωση βροχής τα όμβρια ύδατα να βρίσκουν διέξοδο. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα οι εργασίες στο τμήμα της πλατείας – από παραλία εως το Ταχυδρομείο- είναι περίπου δυο μήνες όμως δεν μπορούν να αποκλειστούν απρόβλεπτοι παράγοντες. Το πότε θα ξεκινήσει το έργο είναι ακόμη υπό συζήτηση καθώς στόχος είναι η λιγότερη δυνατή ταλαιπωρία πολιτών και καταστηματαρχών.
 
Ερωτηθείς στη συνέχεια για την εφαρμογή του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης είπε ότι,  βρίσκονται στη διαδικασία για τον διαγωνισμό των απαιτούμενων  προμηθειών π.χ. σήματα και μέσα στο καλοκαίρι εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει η εφαρμογή του. Πρόσθεσε ακόμη ότι μετά το Πάσχα θα εγκατασταθεί ο εργολάβος στο οικόπεδο Μίνως  για να ξεκινήσει η ανάπλαση του χώρου ενώ προχωρά και το έργο για την ανέγερση του κτιρίου όπου θα στεγαστεί το  7ο Νηπιαγωγείο. Τέλος για το θέμα του νερού, σημείωσε μεταξύ άλλων πως, έχουν γίνει νέα δίκτυα  πάνω από 6,5 χιλιόμετρα στην ευρύτερη περιοχή του δήμου. Προβλήματα λόγω παλαιότητας υπάρχουν στον κεντρικό αγωγό υδροδότησης που μεταφέρει το νερό από τις πηγές της Σαρακίνας προς τις δεξαμενές, τα σπασίματα είναι πολλά και τεχνικά είναι χρονοβόρες και δύσκολες οι επιδιορθώσεις.  Στο πλαίσιο της προσπάθειας να αντιμετωπιστούν τα υφιστάμενα προβλήματα, η τεχνική υπηρεσία έχει κάνει μια μελέτη για το δύσκολο κομμάτι του αγωγού περίπου 8,5 χιλιομέτρων και μετά τις απαιτούμενες εγκρίσεις θα αναζητηθεί και ο τρόπος χρηματοδότησης ενός τέτοιου έργου.
 
 
 
Ακούστε εδώ τον κ. Μ. Λουτσέτη: