Μ. Παναγιωτόπουλος-Bayer: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός διευρύνει τις δυνατότητες μεταφοράς γνώσης και συνεργασίας

2:19 μ.μ. - Παρασκευή, 21 Μαΐου 2021
02:05 μ.μ. - Παρ, 21/19/2021
Image: Μ. Παναγιωτόπουλος-Bayer: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός διευρύνει τις δυνατότητες μεταφοράς γνώσης και συνεργασίας

Στο πλαίσιο του 6ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο, από τις 10 μέχρι τις 15 Μαΐου 2021, η Bayer διοργάνωσε το δικό της πάνελ με τίτλο «Modern Agriculture: Effect of Covid-19 in Distant Communication and the Need for Digital Transformation»

Στο πλαίσιο του 6ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο, από τις 10 μέχρι τις 15 Μαΐου 2021, η Bayer διοργάνωσε το δικό της πάνελ με τίτλο «Modern Agriculture: Effect of Covid-19 in Distant Communication and the Need for Digital Transformation», μέσα από το οποίο έγινε μια πρώτη προσπάθεια αποτίμησης των αλλαγών που έφερε η πανδημία στον τομέα της γεωργίας αλλά και σκιαγράφησης του νέου τοπίου που διαμορφώνεται μέσα από την ανάγκη του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Στη συζήτηση συμμετείχαν εκπρόσωποι από όλη την αλυσίδα αξίας και του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης.

«H Bayer διασφάλισε την απρόσκοπτη διάθεση των προϊόντων και των υπηρεσιών της στους Έλληνες παραγωγούς, αφού στην αγροτική παραγωγή δεν υπάρχει η πολυτέλεια της αναμονής.

Νιώθουμε ευτυχείς βλέποντας την απόδοση των συνεργατών μας, η οποία βασίστηκε εν πολλοίς στο ότι η χρήση ψηφιακών μέσων όπως η πλατφόρμα Climate FieldView στη γεωργική παραγωγή ήταν ήδη διαδεδομένη στην Ελλάδα», δήλωσε ο κ. Μανώλης Παναγιωτόπουλος, Country Commercial Lead για τον Τομέα Επιστήμης Γεωργίας της εταιρείας, για την Ελλάδα και την Κύπρο και συμπλήρωσε αναφορικά με το μέλλον: «Το στοίχημα που θέλουμε να κερδίσουμε είναι να παράγουμε περισσότερα και ποιοτικότερα, χρησιμοποιώντας λιγότερα, είτε αυτό είναι εισροές όπως φυτοπροστασία, είτε φυσικοί πόροι. Με αυτόν τον τρόπο μειώνουμε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της γεωργικής δραστηριότητας.

Η ψηφιακή επικοινωνία της πρότασης αξίας μας προς τους συνεργάτες και τους παραγωγούς ήρθε για να μείνει, όχι όμως για να αντικαταστήσει τη φυσική επαφή και τη βιωματική εμπειρία στον αγρό, αλλά για να εμβαθύνει και να διευρύνει τις δυνατότητες μεταφοράς της γνώσης και της συνεργασίας. Γιατί, όπως συνηθίζουμε να λέμε στην Bayer, η γνώση δημιουργεί αυτοπεποίθηση».

agro24.gr