Ξαφνικό κανόνι για την Primera Air, ξέμειναν εκατοντάδες τουρίστες σε Κρήτη και Ζάκυνθο

9:16 π.μ. - Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2018
09:02 π.μ. - Σάβ, 10/16/2018
Image: Ξαφνικό κανόνι για την Primera Air, ξέμειναν εκατοντάδες τουρίστες σε Κρήτη και Ζάκυνθο

Υποβάλει σήμερα Τρίτη αίτηση πτώχευσης

Αίτηση πτώχευσης αναμένεται να υποβάλει σήμερα Τρίτη η αεροπορική εταιρεία Primera Air, η οποία άφησε στον… αέρα εκατοντάδες τουρίστες στην Κρήτη και τη Ζάκυνθο.
 
Το «κανόνι» της εταιρείας έγινε γνωστό αργά το απόγευμα της Δευτέρας με αποτέλεσμα περίπου 400 τουρίστες, οι οποίοι επρόκειτο ν’ αναχωρήσουν από τα Χανιά με πτήσεις της Primera Air, βρίσκονται στο αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» και αναζητείται λύση για τον τρόπο μεταφοράς τους στις πατρίδες τους.
 
Επίσης, την ώρα που ανακοινώθηκε η πτώχευση, 400 τουρίστες ταξίδευαν προς τα Χανιά με αεροσκάφη της Primera Air, τα οποία προσγειώθηκαν στο «Δασκαλογιάννης».
 
Ανάλογο πρόβλημα με επισκέπτες υπό αναχώρηση υπάρχει και στη Ζάκυνθο.
 
«Μαύρη μέρα»
Η Primera Air ανήκει στον όμιλο Primera Group, που διαθέτει Tour Operator σε Σουηδία (Solresor), Νορβηγία (Solia resor), Δανία (Bravo Tours) και Φινλανδία (Lomamatkat)
 
Μεταφέρει κάθε χρόνο επιβάτες σε αρκετούς ελληνικούς προορισμούς (Κρήτη, Ρόδο, Πελοπόννησο, Κω, Ζάκυνθο, Αθήνα).
 
Για «μαύρη μέρα» έκανε λόγο τη Δευτέρα ο διευθυντής Πτήσεων της αεροπορικής εταιρείας, σε μήνυμά του προς τους εργαζόμενους.
 
«Μόλις πληροφορηθήκαμε ότι τόσο η Primera Air Nordic όσο και η Primera Air Scandinavia θα υποβάλλουν αίτηση πτώχευσης αύριο, 2 Οκτωβρίου 2018» ανέφερε ο διευθυντής στο e-mail του, αναφερόμενος στους λόγους που οδήγησαν στην πτώχευση.
 
Ούτε μηνύματα, ούτε τηλέφωνα
Σε ανακοίνωσή της σήμερα Τρίτη, στην ιστοσελίδα της, η αεροπορική εταιρεία αναφέρει:
 
«Αγαπητοί επιβάτες
 
Οι αεροπορικές εταιρείες Primera Air και οι κώδικες IATA PF και 6F έχουν ανασταλεί από σήμερα, 2 Οκτωβρίου 2018. Εκ μέρους της ομάδας της Primera Air, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την αφοσίωσή σας. Σε αυτή τη θλιβερή μέρα, λέμε αντίο σε όλους εσάς. Επισκεφθείτε το primeraair.com για περαιτέρω ενημερώσεις τις επόμενες μέρες. Οι επιβάτες τουριστικών εταιρειών σας προτείνουν να απευθυνθείτε στους Tour Operators και τους πράκτορες για περισσότερες πληροφορίες και ενέργειες. Καταλαβαίνετε ότι οι συνήθεις επιλογές για επαφές (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου) δεν μπορούν πλέον να προσφερθούν».
 
 
in.gr