Κάλεσμα σε εσπερίδα με θέμα: Ολοκληρωμένη διαχείριση παραγωγής - Branding και Εξαγωγές

1:18 μ.μ. - Δευτέρα, 30 Απριλίου 2018
01:04 μ.μ. - Δευ, 30/18/2018
Image: Κάλεσμα σε εσπερίδα με θέμα: Ολοκληρωμένη διαχείριση παραγωγής - Branding και Εξαγωγές

Τετάρτη στις 18.00

Κάλεσμα στον αγροτικό κόσμο της Ιεράπετρας προκειμένου να συμμετάσχει σε εσπερίδα που θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Τετάρτη στις 18.00 στο κτίριο της Ομάδας παραγωγών Ανατολή , απεύθυνε ο πρόεδρος κ. Ξενοφώντας Δουλούμης. Κύριο θέμα της ενημερωτικής εκδήλωσης θα είναι η  ολοκληρωμένη διαχείριση παραγωγής - Branding και Εξαγωγές. Η εκδήλωση γίνεται σε συνεργασία με την Bayer Hellas η οποία  ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα του ΑΣ Ανατολής, συμμετέχει ενεργά στη διοργάνωση ημερίδας με την παρουσία του Γεν. Διευθ. κ. Απόστολου Κλοντζάρη και του προσκεκλημένου Ομότιμου καθ. του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών του τμήματος Μάρκετινγκ, κ. Αυλωνίτη Γεώργιου, ο οποίος έχει διατελέσει και Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ. Θα είναι μια ενδιαφέρουσα ενημερωτική εκδήλωση που θα δώσει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να ενημερωθούν για τις τρέχουσες εξελίξεις γύρω από την αγροτική παραγωγή και τις ανάγκες της αγοράς.
 
Εν συνεχεία ο κ. Δουλούμης  αναφέρθηκε στην συμμετοχή του Α.Σ. Ανατολή σε εκθέσεις και τα μηνύματα που λαμβάνουν από τις επαφές με το κοινό ξένων αγορών αλλά και τους εκπροσώπους των εταιριών σχετικά με το τι ζητά ο καταναλωτής. Η συμμετοχή σε μια έκθεση δεν είναι μια εύκολη διαδικασία, χρειάζεται καλή προετοιμασία.  Αλλά  και μια αξιόλογη παρουσία στην ίδια την έκθεση. Αυτό επιτυγχάνεται όχι μόνο μέσα από την προσωπική επαφή με τους επισκέπτες που θέλουν μέσα από τη συζήτηση να ενημερωθούν αλλά και με την επιτόπια παρουσίαση των προϊόντων. Έτσι πχ δοκιμάζουν προϊόντα, προσφέρουμε κεράσματα και είναι ενδεικτικό παράδειγμα το κέρασμα σε Από εκεί και πέρα υπάρχουν και άλλα ζητήματα όπως το να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των εταιριών και των  ανθρώπων με τους οποίους επιδιώκεται μια συνεργασία και εδώ παίζουν ρόλο τα στοιχεία όπως ποιότητα, γεύση καθαρότητα προϊόντων και συνέπεια.  Στόχος της συμμετοχής είναι να διατηρηθούμε στην αγορά και να προχωράμε κάθε φορά βήματα μπροστά, κατέληξε ο κ. Δουλούμης.
 
 
 
 
Ακολουθεί συνέντευξη κ. Δουλούμη: