Καλάθι του νοικοκυριού: Έρχεται νέα λίστα για πολίτες με ειδικές διατροφικές ανάγκες - Εξετάζεται για τις γιορτές
Γεωργιάδης: Δεν θα αλλάξει ο αριθμός 51 για το καλάθι του νοικοκυριού, θα δούμε για τη σύνθεσή του
Σε δύο νέες κινήσεις όσον αφορά το καλάθι του νοικοκυριού ετοιμάζεται να προχωρήσει το υπουργείο Ανάπτυξης όπως αποκάλυψε ο Άδωνις Γεωργιάδης στην αυτοψία σε σούπερ μάρκετ που πραγματοποίησε την Πέμπτη (17/11).
Η πρώτη κίνηση θα αφορά τη δημιουργία του «καλαθιού για ειδικές διατροφικές ανάγκες» που θα αφορά ομάδες πολιτών όπως οι διαβητικοί ενώ παράλληλα υπό σκέψη βρίσκεται η δημιουργία «εορταστικού καλαθιού».
Σύμφωνα με την ΕΡΤ το πρώτο καλάθι θα παρουσιαστεί σε περίπου 10 ημέρες ενώ το δεύτερο, αν προχωρήσει, θα παρουσιαστεί λίγο πριν την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων.
Ο Άδωνις Γεωργιάδης ξεκαθάρισε, επίσης, ότι δεν πρόκειται να αλλάξει ο αριθμός 51 για τα είδη των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο «καλάθι του νοικοκυριού» αφήνοντας, όμως, ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρξει αλλαγή στη σύνθεσή τους.
Όπως εξήγησε «δεν θα αλλάξουν οι 51 κατηγορίες γιατί αν αυτό ξεχειλώσει τότε η δυνατότητα των αλυσίων να μειώνουν τις τιμές προς τα κάτω θα μειωθεί. Όσο έχεις περιχαρακωμένο τον αριθμό δεν μπορεί να ξεφύγει καμία αλυσίδα. Ο στόχος είναι να πιεστούν οι αλυσίδες να συγκριθούν στις τιμές. Εγώ δεν θέλω να ξεφύγει κανείς για να βλέπετε στο e-katanalotis ποια αλυσίδα μας φέρεται καλύτερα».
«Όσο εμείς επιλέγουμε προϊόντα από το καλάθι του νοικοκυριού τόσο οι αλυσίδες θα έχουν συμφέρον να μειώνουν τις τιμές και έτσι θα κερδίσουμε όλοο χρήματα. Το καλάθι χλευάστηκε στην αρχή αλλά βλέπετε ότι λειτουργεί» συμπλήρωσε ο κ. Γεωργιάδης.
Με αφορμή, δε, την επίσκεψή του σε σούπερ μάρκετ της αλυσίδας MyMarket καθώς είχε την μεγαλύτερη ποσοστιαία μεταβολή προς τα κάτω στο καλάθι του νοικοκυριού και σε σούπερ μάρκετ της αλυσίδας Lidl γιατί είχαν το φτηνότερο καλάθι για την τρίτη εβδομάδα του μέτρου, ο υπουργός Ανάπτυξης προειδοποίησε ότι θα κάνει το ίδιο και σε όποια αλυσίδα προχωρήσει σε αύξηση.
Σύμφωνα με τον ίδιο, μάλιστα, τα επώνυμα προϊόντα έχουν αυξήσει το μερίδιό τους στο καλάθι του νοικοκυριού.
protothema.gr