Ηράκλειο | Αναμένοντας τις εξελίξεις και την είσοδο των Μινωικών Γραμμών στις Κυκλάδες

4:42 μ.μ. - Τετάρτη, 5 Σεπτεμβρίου 2018
04:09 μ.μ. - Τετ, 05/42/2018
Image: Ηράκλειο | Αναμένοντας τις εξελίξεις και την είσοδο των Μινωικών Γραμμών στις Κυκλάδες

η εταιρεία προχωρά στην έκτακτη δρομολόγηση του υπό ιταλική σημαία πλοίου «Μύκονος Παλλάς» (πρόκειται για το Europa Palace το οποίο μετονομάστηκε) στη γραμμή Πειραιάς-Σύρος-Μύκονος-Νάξος από την 1η Ιουνίου 2018 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2018

Το δυναμικό «μπασιμο» των Μινωικών Γραμμών στις Κυκλάδες, αλλάζουν τα δεδομένα στην ακτοπλοϊα, όπως έγραψε το ekriti.gr.
 
Oπως έγινε γνωστό, η εταιρεία προχωρά στην έκτακτη δρομολόγηση του υπό ιταλική σημαία πλοίου «Μύκονος Παλλάς» (πρόκειται για το Europa Palace το οποίο μετονομάστηκε) στη γραμμή Πειραιάς-Σύρος-Μύκονος-Νάξος από την 1η Ιουνίου 2018 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2018.
 
Κατά την διάρκεια της συνεδρίασης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, παρουσιάστηκε το πλάνο της εταιρείας και ο σχεδιασμός για κάλυψη των συγκεκριμένων δρομολογίων.
 
Στην Κρήτη, στελέχη της εταιρείας βλέπουν με πολύ καλό «μάτι» αυτό το ενδεχόμενο, αναμένοντας τις θετικές εξελίξεις και τις επίσημες απαντήσεις, αλλά και την τελική απόφαση του αρμόδιου Υπουργείου!
 
Από τη συγκεκριμένη συμφωνία οι Μινωικές Γραμμές σε σχέση  με την Κρήτη, θα έχουν έμμεσα οφέλη, αλλά η κίνηση αυτή θα αποτελέσει μια από αυτές που θα ισχυροποιήσουν ακόμη περισσότερο την κραταιά εταιρεία.
 
Την ίδια ώρα, αυτό που αναμένεται είναι και η εξέλιξη στη συμφωνία που υπαρχει με τη HSW, η οποία επίσης θα παίξει καθοριστικό ρόλο, αλλάζοντας τα δεδομένα στο Αιγαίο.
 
Υπενθυμίζεται ότι όπως είχε αναφέρει η Καθημερινή  η εισηγμένη Attica Group, που ανήκει σε ποσοστό 89,38% στη Marfin Investment Group και λειτουργεί τις γραμμές Blue Star και Super Fast Ferries, συμφώνησε στα τέλη του προηγούμενου έτους με την Πειραιώς και ομάδα μικρομετόχων να εξαγοράσει το 50,3% της Hellenic Seaways (HSW) έναντι 30,61 εκατ. και κατόπιν συμφώνησε με τις Mινωικές Γραμμές να εξαγοράσει ένα επιπλέον 48,53% που αυτές ελέγχουν στην HSW. Είναι οι δύο αυτές εξαγορές που τελούν υπό την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.
 
Η συμφωνία με τις Μινωικές Γραμμές (που ελέγχονται σε ποσοστό 95% από τον ιταλικό όμιλο Γκριμάλντι) προβλέπει την εξαγορά του ποσοστού 48,53% της HSW έναντι 78,5 εκατ. ευρώ, παράλληλα πώληση του Superfast XII σε τρίτη εταιρεία του ομίλου Γκριμάλντι έναντι 74,5 εκατ. και πώληση του Highspeed 7 στις Μινωικές έναντι 25 εκατ. 
 
Αυτές οι πράξεις συμφωνήθηκαν για να περιορίσει η Attica τα μερίδιά της στην εγχώρια αγορά και μαζί να περιοριστούν οι ανησυχίες περί ανταγωνισμού. Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η Attica Group θα κατέχει ποσοστό 98,83% του μετοχικού κεφαλαίου της HSW. 
 
Τι έγινε στη συνεδρίαση
 
Σημειώνεται ότι στη συνεδρίαση η οποία πραγματοποιήθηκε τέθηκε επί τάπητος η έκτακτη δρομολόγηση του υπό ιταλική σημαία πλοίου «Μύκονος Παλλάς» από τις Μινωϊκές στη γραμμή Πειραιάς-Σύρος-Μύκονος-Νάξος από την 1η Ιουνίου 2018 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2018 καθώς και η δρομολόγηση δύο ταχυπλόων της Golden Star Ferries. 
 
Αυτά ήταν τα δύο βασικά θέματα που συζητήθηκαν στην μετά από πέντε μήνες συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών. 
 
Ενώ ένα ακόμη θέμα που συζητήθηκε στην μετά από πέντε μήνες συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών ήταν και η δρομολόγηση δύο ταχυπλόων της Golden Star Ferries