Η σημασία του Διεθνούς Διαγωνισμού Ελαιολάδου στη Σητεία
Τι δήλωσε στον Ηχώ 99,8 ο αντιδήμαρχος Σητείας Νίκος Μακρυνάκης
Η Σητεία, «H Πόλη του Ελαιολάδου», φιλοξενεί φέτος τον διεθνή διαγωνισμό ελαιολάδου Athena, που θα γίνει 7 με 9 Απριλίου. Οι 30 διεθνούς φήμης κριτές αναμένεται να αξιολογήσουν πάνω από 550 δείγματα ελαιολάδου από 24 χώρες και να εξερευνήσουν τον μοναδικής ομορφιάς ελαιώνα του Λασιθίου.
Ο διαγωνισμός συνδιοργανώνεται από τον Δήμο Σητείας, το Επιμελητήριο Λασιθίου, τον Οργανισμό Ανάπτυξης Σητείας και την εταιρεία Vinetum υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιώτικης Πολιτικής.
Ο Δήμος Σητείας έχει οργανώσει ένα πολυεπίπεδο πλάνο δράσεων το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:
- 6,7,8,9/4 : Ξεναγήσεις των κριτών του διαγωνισμού σε διάφορα σημεία ιδιαίτερου ενδιαφέροντος (Μινωικό Παλάτι στον αρχαιολογικό χώρο στη Κάτω Ζάκρο, Ιερά Μονή Τοπλού, υπεραιωνόβιος ελαιώνας, «υιοθέτηση» μιας αρχαίας ελιάς. κ.ά.)
- 6/4: Τελετή έναρξης στο Sitia Beach Hotel με χαιρετισμούς, παρουσίαση βιβλίου του ΜανόληΤσαντάκη “ Οι αιωνόβιες ελιές της Κρήτης”, παρουσίαση τοπικών χορών από το Λύκειο Ελληνίδων Σητείας και Έκθεση ελαιολάδων Σητείας παρουσία των ελαιοπαραγωγών
- 8/4 : Εκδήλωση για τους επαγγελματίες εστίασης με τη συνεργασία του Συλλόγου καταστημάτων Εστίασης & Ψυχαγωγίας, με θέμα «Γιατί πρέπει να χρησιμοποιούμε τοπικά προϊόντα και αν αυτό είναι εφικτό στα πλαίσια μιας μικρής επιχείρησης» και ομιλητές τους κ. Γιάννη Μπαξεβάνη (σεφ) και κ. Στράτο Πατσάκη (Hotel Manager στο Minos Beach Art Hotel).
- 8/4 : Street party με γνωστούς DJ’s στο κέντρο της πόλης με κέρασμα πιάτων με βάση το ελαιόλαδο σε συνεργασία με τον Σύλλογο καταστημάτων Εστίασης & Ψυχαγωγίας, selfie spot για μοναδικές φωτογραφήσεις και πολλές άλλες εκπλήξεις.
Ο αντιδήμαρχος Σητείας κ. Ν. Μακρυνάκης μίλησε στον Ηχώ 99,8 για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ελαιολάδου, τους δρόμους και τις προοπτικές που ανοίγονται για το αξιόλογο και εξαιρετικά ποιοτικό αυτό προϊόν ώστε να λάβει την προστιθέμενη αξία που του αναλογεί, τονίζοντας την αναγκαιότητα δημιουργίας οργανωμένων σχημάτων που θα μπορούσαν να αναδείξουν και προωθήσουν το ελαιόλαδο και τα παράγωγά του.