Η Optasia κάνει τη διαφορά στην καλλιέργεια τομάτας
Καλύπτοντας όλες τις σύγχρονες ανάγκες μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής - Ο Στ. Γκρίλλας, υπεύθυνος της εταιρείας «Ελληνικές Υδροκαλλιέργειες», στον Ηχώ 99,8
Την αναγκαιότητα μιας σωστής στρατηγικής για την παραγωγή και διάθεση των κηπευτικών που παράγονται στην Ιεράπετρα και κυρίως σε ότι αφορά στην τομάτα, τόνισε σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Ηχώ 99,8 ο υπεύθυνος της εταιρείας «Ελληνικές Υδροκαλλιέργειες» - HYDROGROW SEEDS κ. Στάθης Γκρίλλας.
Κάνοντας καταρχάς ένας σύντομο απολογισμό της καλλιεργητικής χρονιάς επεσήμανε ότι ο φετινός δύσκολος, καιρικά , χειμώνας, και το κρύο που επικράτησε είχε ως αποτέλεσμα την μειωμένη απόδοση των καλλιεργειών και την εκδήλωση ποιοτικών προβλημάτων. Παρόλα αυτά οι τιμές ήταν καλές και αυτό εξισορρόπησε την κατάσταση. Αναδείχθηκε ωστόσο ότι ως περιοχή δεν είμαστε έτοιμοι και οργανωμένοι να ανταπεξέλθουμε σε αυτές τις κρύες συνθήκες καθώς πολλά θερμοκήπια είναι χωρίς θέρμανση. Μιας και οι παραγωγοί «επενδύουν» τις καλές συνθήκες και τις υψηλές θερμοκρασίες που συνήθως επικρατούν.
Ειδικότερα για την τομάτα επεσήμανε ότι υπάρχει ένας έλλειμμα στρατηγικής και κατεύθυνσης στην Ιεράπετρα που κινείται σαν ένα καράβι ακυβέρνητο. Για αυτό πολλοί παραγωγοί εγκαταλείπουν την καλλιέργεια της τομάτας και έτσι το βελανίδι βρίσκει έδαφος. Παρατήρησε ότι υπάρχει θέμα στην χρονική εποχή φύτευσης και υποστήριξε ότι η στόχευση για να ξεκινήσουν τα κοψίματα τομάτας θα πρέπει να είναι την περίοδο από 1η Νοεμβρίου ως 10 Μαΐου. Πρέπει επίσης να εξεταστούν θέματα όπως, το που απευθυνόμαστε και ποιες είναι οι αγορές μας, σε συνδυασμό πάντα με το τι ζητά ο καταναλωτής . Και εδώ έρχεται το ερώτημα για τον παραγωγό τι τομάτα θα επιλέξει να φυτέψει.
Ως Ελληνικές Υδροκαλλιέργειες η πρότασή τους είναι η Optasia - γεύση όπως παλιά. Είναι μια νόστιμη τομάτα, βαριά, ζουμερή , εξάχωρη, που αντέχει στο κρύο, έχει δυνατή ρίζα, στοιχεία που αναζητά ο παραγωγός για καλή και ποιοτική παραγωγή καλύπτοντας ανάγκες εξαγωγής, πώλησης σε λαϊκή αγορά και σούπερ μάρκετ αλλά πάνω από όλα του καταναλωτή.