Έτσι, οι 14 από τις 28 γραμμές θα εξυπηρετούνται, χωρίς οι αεροπορικές εταιρείες να λαμβάνουν οποιοδήποτε οικονομικό αντιστάθμισμα.
Ωστόσο, σε εκκρεμότητα παραμένουν πλέον, επτά (άγονες) αεροπορικές γραμμές στο πλαίσιο διασφάλισης επαρκούς εξυπηρέτησης τακτικών αεροπορικών γραμμών σε συγκεκριμένα δρομολόγια που είναι ζωτικής, σημασίας στην ανάπτυξη των περιφερειών.
Ειδικότερα, οι 7 αεροπορικές γραμμές στις οποίες έχουν επιβληθεί υποχρεώσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας είναι Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα, Θεσσαλονίκη – Σκύρος, Αλεξανδρούπολη – Σητεία, Άκτιο – Σητεία, Κέρκυρα – Άκτιο – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος, Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος, Ρόδος – Κως – Κάλυμνος – Λέρος – Αστυπάλαια.
Για τις γραμμές αυτές, σύμφωνα με πληροφορίες, η ΥΠΑ θα προχωρήσει πιθανότατα στις 19/12, σε διαγωνισμό για την ανάθεση εκμετάλλευσης τους, για το χρονικό διάστημα από 1η Απριλίου 2017 έως 31 Μαρτίου 2021.
Υπενθυμίζεται πως η απόφαση της ΥΠΑ προβλέπει ότι το μέγιστο καταβλητέο οικονομικό αντιστάθμισμα ετησίως ανά γραμμή καθορίζεται στα 312.000 ευρώ για το Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα, στο ποσό των 260.000 ευρώ για το Θεσσαλονίκη – Σκύρος, στο ποσό των 416.000 ευρώ για το Αλεξανδρούπολη – Σητεία, στο ποσό των 416.000 ευρώ για το Άκτιο – Σητεία, στο ποσό των 800.000 ευρώ για το Κέρκυρα – Άκτιο – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος, στο ποσό των 1.100.000 ευρώ για το Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος και στο ποσό των 800.000 ευρώ για το Ρόδος – Κως – Κάλυμνος – Λέρος -Αστυπάλαια.