Γερμανοί δημοσιογράφοι στην Ιεράπετρα την Τρίτη 26 Φεβρουαρίου

2:58 μ.μ. - Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2019
02:02 μ.μ. - Παρ, 22/58/2019
Image: Γερμανοί δημοσιογράφοι στην Ιεράπετρα την Τρίτη 26 Φεβρουαρίου

Το γκρουπ των δημοσιογράφων - διαμορφωτών κοινής γνώμης θα υποδεχθεί ο Πρόεδρος του Αγροτικού Συνεταιρισμού Παραγωγής & Εμπορίας Πρώιμων Κηπευτικών Ιεράπετρας «Το Νησί»

Την Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019 η Ιεράπετρα υποδέχεται μία ομάδα Γερμανών δημοσιογράφων στο πλαίσιο του προγράμματος ''The European Food Masters - Taste The Authentic'', το οποίο υλοποιείται από την Αγροδιατροφική Σύμπραξη της Περιφέρειας Κρήτης σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ένωση.
 
 
Το γκρουπ των δημοσιογράφων - διαμορφωτών κοινής γνώμης θα υποδεχθεί ο Πρόεδρος του Αγροτικού Συνεταιρισμού Παραγωγής & Εμπορίας Πρώιμων Κηπευτικών Ιεράπετρας «Το Νησί» και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης της Περιφέρειας Κρήτης κ. Λουΐζος Κόλλιας.
 
 
Μετά από σύντομο καλωσόρισμα που θα πραγματοποιηθεί στο δημαρχείο της πόλης από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο θα ακολουθήσει επίσκεψη στην αρχαιολογική συλλογή της πόλης. Στη συνέχεια οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στις επιχειρήσεις - μέλη της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης της Περιφέρειας Κρήτης όπως στην Οργάνωση Παραγωγών του Αγροτικού Συνεταιρισμού Παραγωγής & Εμπορίας Πρώιμων Κηπευτικών Ιεράπετρας «Το Νησί», στην εταιρία τυποποίησης ελαιολάδου «ΕΛΑΣΙΟΝ» (Μαλλιωτάκη Μαρία), στην εταιρία τυποποίησης μελιού «Smari» (Νικολαράκης Μανώλης), καθώς και στο εστιατόριο «Pelagos Sea Side Restaurant” (Αφοί Τζωρτζάκη).
 
 
Να υπενθυμίσουμε ότι η Αγροδιατροφική Σύμπραξη, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, πρωτοπορεί ήδη από το 2012 κάνοντας πράξη την σήμανση τυποποιημένων τοπικών προϊόντων με το σήμα «Κρήτη», στοχεύοντας  στην ισχυρή εμπορική ταυτότητα του προϊόντος τόσο στην ελληνική όσο και στην διεθνή αγορά. Οι 150 και πλέον επιχειρήσεις - μέλη της έχουν την δυνατότητα να προβάλλουν τα προϊόντα τους στις αγορές κάτω από οργανωμένες δράσεις όπως:
 
 
·        Συμμετοχή σε εκθέσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό
 
 
 
·        Διοργάνωση επιχειρηματικών αποστολών σε χώρες-στόχους αλλά και φιλοξενία επιλεγμένων ξένων αγοραστών και δημοσιογράφων.
 
 
 
·        Έντυπη, τηλεοπτική και διαδικτυακή διαφήμιση.