Γ. Τζαράκης: Κανένας εργαζόμενος απλήρωτος και χωρίς ένσημα

12:31 π.μ. - Πέμπτη, 26 Σεπτεμβρίου 2019
12:09 π.μ. - Πέμ, 26/31/2019
Image: Γ. Τζαράκης: Κανένας εργαζόμενος απλήρωτος και χωρίς ένσημα

Το πρόσωπο φιλοξενίας έδειξε το Ostria Resort & Spa στους πελάτες του Thomas Cook

Με συγκίνηση και δείχνοντας την ελληνική φιλοξενία ο Γενικός  Διευθυντής και ιδιοκτήτη του Ostria Resort & Spa, κ. Γιώργου Τζαράκη αποχαιρέτησε  στο τελευταίο Gala Dinner τους πελάτες του ξενοδοχείου  από τον Thomas Cook. Ο κ. Τζαράκης μίλησε στον Ηχώ 99,8 για τον αντίκτυπο της κατάρρευση του τουριστικού κολοσσού του Thomas Cook και το πώς ως ξενοδοχείο θα συνεχίσουν την πορεία τους. Τόνισε ότι ως επιχείρηση έχουν λάβει τα μέτρα ώστε να ξεπεράσουν τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν και έχουν ήδη προγραμματίσει τις επόμενες κινήσεις για τη νέα τουριστική σαιζόν ερχόμενοι σε συνεργασίες με νέους tour operations. Ωστόσο λόγω της καλής συνεργασίας επί σειρά ετών με την Jet tours Γαλλίας, η συνεργασία αυτή θα συνεχιστεί ίσως με κάποια άλλη μορφή και υπό τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται. Γιατί μετά την κατάρρευση της Thomas Cook σίγουρα αλλάζει η δομή του τουρισμού. Επίσης σε ότι τους αφορά θα λάβουν μέριμνα για το προσωπικό, δεν θα μείνουν απλήρωτοι εργαζόμενοι  ούτε χωρίς ένσημα, ανέφερε.
 
Ακούστε εδώ τον κ. Τζαράκη:


 
Ανακοίνωση του Γενικού Διευθυντή και ιδιοκτήτη του Ostria Resort & Spa, κ. Γιώργου Τζαράκη, στο τελευταίο Gala Dinner με τους πελάτες μας από τοThomas Cook:
 
Θεωρώ μεγάλη υποχρέωση μου να κάνουμε αυτή τη κουβέντα σήμερα αφού όλοι οι πελάτες βρίσκονται εδώ για τα γεγονότα που συμβαίνουν τις τελευταίες μέρες. Ζούμε ιστορικές στιγμές για όλο τον κόσμο με το Thomas Cook που συνεργαζόμαστε τα τελευταία 20 χρόνια από το 2003 ως Γαλλικό club, πρώτα ως Club Thomas Cook Village, έπειτα ως Club Eldorador και τέλος ως club Jet Tours. Επειδή έχω μάθει στη ζωή να εκτιμώ κάποια πράγματα ως διευθυντής πρέπει να παίρνω σωστές αποφάσεις για τους πελάτες, την επιχείρηση και το προσωπικό μου. 
 
Πρέπει να έχετε ήδη ενημερωθεί ότι κάποια ξενοδοχεία στην Ελλάδα αλλά και σε άλλους προορισμούς ζητάνε κατά την άφιξη ή κατά την αναχώρηση το ποσό της διαμονής από τους πελάτες γιατί ξέρουν πόσο δύσκολο είναι να εισπράξεις αυτά τα ποσά από έναν tour operator που δεν υπάρχει πια. Θεωρώ υποχρέωση μου και τιμή μου σαν άνθρωπος, διευθυντής και επιχειρηματίας να σας ενημερώσω ότι η διαμονή σας είναι πλέον ευθύνη του ξενοδοχείου χωρίς εμείς να έχουμε λάβει ούτε να πρόκειται να λάβουμε αυτό το ποσό γιατί θεωρώ ότι δεν είναι φταίξιμο του πελάτη μου. Γι’ αυτό το λόγο, αποφάσισα να μην σας ενοχλήσω για μια διαμονή που έχετε ήδη πληρώσει. 
 
Όμως για άλλη μια φορά θέλω να σας πω ότι είναι τιμή μου που συνεργάστηκα με την Thomas Cook και την Jet tours Γαλλίας, Βελγίου και Γερμανίας. Το ξενοδοχείο μας δεν είχε ποτέ προβλήματα με την Jet tours και την διοίκηση αυτής. Επίσης, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι αυτή η κατάσταση δεν είναι φταίξιμο της Jet tours ούτε των υπαλλήλων της που έκαναν και συνεχίζουν να κάνουν το καλύτερο δυνατό για τους πελάτες. Αυτή η κατάσταση έχει προκληθεί από την Thomas Cook U.K. 
 
Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα του animation Jet tours και τις representatives Jet tours για τον επαγγελματισμό τους και το προσωπικό του ξενοδοχείου που είναι πάντα εκεί για να στηρίξει το ξενοδοχείο. Σας ευχαριστώ που είστε παρόντες απόψε μαζί μας και μας εμπιστευτήκατε για τις διακοπές σας. Εμείς θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε ως γαλλικό club είτε με την Jet tours η άλλο tour operator.