
Επιστολή στον πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ του συλλόγου ξενοδόχων Ιεράπετρας
Αγαπητοί, κ. Πρόεδρε, Μέλη Διοικητικού Συμβουλίου,
Θέλω να σας συγχαρώ τόσο εσάς όσο και την ομάδα σας, για την παρουσία σας στην ΕΟΡΤΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Ιεράπετρας 2025.
Παρακολούθησα την εντυπωσιακή επιτυχημένη εκδήλωση και ομιλία σας, όμως αδυνατώ να κατανοήσω τούς λόγους που θα πλημυρίσει η Ιεράπετρα από τουρισμό τα επόμενα χρόνια. Θα εκτιμούσα την ενημέρωση σας. Άλλωστε θα είναι επιθυμία όλων μας, και πρόσθετα έσοδα από τα τέλη εισόδου, ανάλογα άλλων Ευρωπαϊκών χωρών π.χ. Ισπανία.
Διερωτώμαι επίσης για τον ισχυρισμό ότι στην Ιεράπετρα δεν υπάρχουν διαθέσιμες εκτάσεις για ανέγερση νέων ξενοδοχειακών μονάδων? Έχω την εντύπωση ότι στην παραθαλάσσια περιοχή Ιεράπετρας – Μακρύ γιαλός ( Δήμος Ιεράπετρας ), είναι διαθέσιμες περισσότερες του 90% των εκτάσεων. Το δε τμήμα βόρεια της επαρχιακής οδού είναι διαθέσιμο περίπου στο σύνολο του. Είναι ανακριβές ?
Νομίζω αναφέρατε μια αμφιβολία για την βιωσιμότητα των μικρών ξενοδοχειακών μονάδων και προτροπή των 1000 κλινών καταλυμάτων. Έχω την εντύπωση ότι οι κυρίαρχοι τουριστικοί προορισμοί με υψηλές πληρότητες και τιμές, δεν διακρίνονται για τα πολυάριθμα τεράστια ξενοδοχεία τους, αλλά για ποιοτικές φυσικά μονάδες, ασχέτως κλινών, που προωθούνται στην αγορά με την Εμπορική Ονομασία του προορισμού ( BRAND NAME ), προσελκύοντας τα υψηλά εισοδήματα και προσφέρουν επιλογές, υπηρεσίες που αδυνατούν να προσφέρουν τα θέρετρα υψηλής δυναμικότητας κρεβατιών.
Πιστεύω συμφωνείτε ότι η Εμπορική Ονομασία του Προορισμού ( BRAND NAME ), π.χ. Μύκονος, Σαντορίνη, κλπ., Ιεράπετρα, ισχυροποιείται και προσδιορίζεται σαν Α’ επιλογή διακοπών με τούς χειρισμούς και το στοχευμένο Marketing του προορισμού. Εν προκειμένω της Ιεράπετρας. Χωρίς αμφιβολία οι πρωταρχικοί συντελεστές του Brand Name είναι ο απαιτούμενος χρόνος διαδρομής. Τα μέσα άφιξης, οδικώς, αεροπορικώς, ακτοπλοϊκός. Ο προσδιορισμός και παρουσίαση των τοπικών πόλων έλξης, και φυσικά να είναι η Ιεράπετρα, περιποιημένος, ευνομούμενος, ασφαλής, ειρηνικός, φιλόξενος, προορισμός. Ο ισχυρότερος όμως κύριος συντελεστής είναι η προσβασιμότητα, η άνετη και σύντομη διαδρομή, για παραθεριστές υψηλού εισοδήματος.
Όπως όλοι γνωρίζομε στο Δήμο Ιεράπετρας, η απευθείας αεροπορική σύνδεση δεν υπάρχει, η απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση είναι ανύπαρκτος, και η οδική σύνδεση είναι υποβαθμισμένη τα μέγιστα. Είναι κατανοητό ότι πρωτεύει η επιδίωξη της σύντομης άνετης πρόσβασης στον προορισμό Ιεράπετρα και συγχρόνως η άμεση βελτίωση των τοπικών αρνητικών παραγόντων που προσδιορίζουν τον ΠΡΩΤΕΥΟΝΤΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ επισκεπτών υψηλού εισοδήματος που επιθυμούμε.
Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας