Εντυπωσιασμένοι οι Γερμανοί δημοσιογράφοι από την ξενάγηση στον αγροτικό συνεταιρισμό «Το Νησί»

1:01 μ.μ. - Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2019
01:02 μ.μ. - Τρί, 26/01/2019
Image: Εντυπωσιασμένοι οι Γερμανοί δημοσιογράφοι από την ξενάγηση στον αγροτικό συνεταιρισμό «Το Νησί»

Ακολουθούν προγραμματισμένες ξεναγήσεις στις επιχειρήσεις - μέλη της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης της Περιφέρειας Κρήτης

Μία  ομάδα Γερμανών δημοσιογράφων υποδέχθηκε σήμερα η Ιεράπετρα  οι οποίοι μεταξύ άλλων είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν επιχειρήσεις και να ενημερωθούν για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον πρωτογενή τομέα. Η επίσκεψη έγινε   στο πλαίσιο του προγράμματος ''The European Food Masters - Taste The Authentic'', το οποίο υλοποιείται από την Αγροδιατροφική Σύμπραξη της Περιφέρειας Κρήτης σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ένωση.  Το γκρουπ των δημοσιογράφων - διαμορφωτών κοινής γνώμης υποδέχθηκαν  ο Πρόεδρος του Αγροτικού Συνεταιρισμού Παραγωγής & Εμπορίας Πρώιμων Κηπευτικών Ιεράπετρας «Το Νησί» και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης της Περιφέρειας Κρήτης κ. Λουΐζος Κόλλιας, ο αντιπρόεδρος και μέλη του συνεταιρισμού που ξενάγησαν τους δημοσιογράφους στον συνεταιρισμό,  τους μίλησαν  για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν και τους  πρόσφεραν κεράσματα με τοπικά προϊόντα προς τους επισκέπτες.

52766861-248718026014528-6179730100901117952-n

53005041-663353980752552-2184939611111817216-n

53146061-2205522196158256-1745844136411398144-n
 
Οι  επισκέπτες  στο πλαίσιο των συναντήσεων που είναι προγραμματισμένες θα έχουν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στις επιχειρήσεις - μέλη της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης της Περιφέρειας Κρήτης όπως στην Οργάνωση Παραγωγών του Αγροτικού Συνεταιρισμού Παραγωγής & Εμπορίας Πρώιμων Κηπευτικών Ιεράπετρας «Το Νησί», στην εταιρία τυποποίησης ελαιολάδου «ΕΛΑΣΙΟΝ» (Μαλλιωτάκη Μαρία), στην εταιρία τυποποίησης μελιού «Smari» (Νικολαράκης Μανώλης), καθώς και στο εστιατόριο «Pelagos Sea Side Restaurant” (Αφοί Τζωρτζάκη). Να υπενθυμίσουμε ότι η Αγροδιατροφική Σύμπραξη, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, πρωτοπορεί ήδη από το 2012 κάνοντας πράξη την σήμανση τυποποιημένων τοπικών προϊόντων με το σήμα «Κρήτη», στοχεύοντας  στην ισχυρή εμπορική ταυτότητα του προϊόντος τόσο στην ελληνική όσο και στην διεθνή αγορά. Οι 150 και πλέον επιχειρήσεις - μέλη της έχουν την δυνατότητα να προβάλλουν τα προϊόντα τους στις αγορές κάτω από οργανωμένες δράσεις όπως:
 
-Συμμετοχή σε εκθέσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό
 
-Διοργάνωση επιχειρηματικών αποστολών σε χώρες-στόχους αλλά και φιλοξενία επιλεγμένων ξένων αγοραστών και δημοσιογράφων.
 
 - Έντυπη, τηλεοπτική και διαδικτυακή διαφήμιση.