Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης: Χρήσιμες συμβουλές εν όψει καλοκαιριού
Συμβουλές εν όψει καλοκαιριού στους καταναλωτές
Αναλυτικά:
– Ζητάμε τον τιμοκατάλογο του καταστήματος. Η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να έχει έναν τιμοκατάλογο ανά δύο τραπέζια και να τον διαθέτει σε κάθε πελάτη πριν από την παραγγελία.
– Οι τιμοκατάλογοι πρέπει να είναι γραμμένοι υποχρεωτικά στα Ελληνικά και προαιρετικά σε κάποια άλλη γλώσσα.
– Ένας κατάλογος πρέπει υποχρεωτικά να είναι αναρτημένος στην είσοδο του καταστήματος.
– Πρέπει πάντα να αναγράφονται οι τελικές τιμές, καθώς και την ένδειξη: «Ο καταναλωτής δεν έχει υποχρέωση να πληρώσει εάν δε λάβει το νόμιμο παραστατικό στοιχείο (απόδειξη-τιμολόγιο)».
– Εάν διαθέτουν κατεψυγμένα ψάρια, κρέατα ή λαχανικά, πρέπει να αναγράφονται στον κατάλογο, με την ένδειξη «κατεψυγμένο» καθώς και «προμαγειρεμένο» ή «προτηγανισμένο» για φαγητό.
– Στις σαλάτες ,πρέπει να αναγράφεται η ονομασία όπως την ορίζει το κατάστημα και τα βασικά συστατικά που τη συνθέτουν.
– Πρέπει να αναγράφεται το είδος των ελαίων που χρησιμοποιείται σε ωμή μορφή, στα φαγητά.
– Δεν επιτρέπεται η χρέωση του «κουβέρ» (π.χ. σέρβις).
– Πρέπει να διατίθεται τρόπος ηλεκτρονικής πληρωμής.
Προσοχή. Ζητάμε πάντα απόδειξη και ελέγχετε τα είδη που παραγγείλατε
Προσοχή!!! το ψωμί είναι είδος και παραγγέλλεται, δεν επιβάλλεται, εάν δεν το επιθυμείτε δεν το δέχεστε.
Εάν δεν τηρούνται τα παραπάνω, καταγγείλετε το, στο 1520 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ή στα τηλ. 2821092666 ΄Ενωση Καταναλωτών Κρήτης.
φωτο αρχείου