Αθανασιάδης Μ : Ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Πώς μπορεί να συνδεθεί με τον τουριστικό και αγροτικό τομέα

11:14 π.μ. - Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2017
11:02 π.μ. - Τρί, 28/14/2017
Image: Αθανασιάδης Μ : Ραγδαία  ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Πώς  μπορεί να συνδεθεί με τον τουριστικό και αγροτικό τομέα

Εκδήλωση για το Ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ιεράπετρα. Συνδιοργάνωση B.I.C. Κρήτης - Επιμελητήριο Λασιθίου - ΤΕΙ Κρήτης

Μια ενδιαφέρουσα ενημερωτική εκδήλωση με θέμα το ηλεκτρονικό εμπόριο συνδιοργανώνουν την Τετάρτη 1 Μαρτίου στις 19.00 τo B.I.C. Κρήτης, το Επιμελητήριο Λασιθίου και το ΤΕΙ Κρήτης.  Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο συνεδριακό Κέντρο του BIC Κρήτης, Φιλοθέου Α’ 8, στην Ιεράπετρα. Ο κ. Αθανασιάδης Μάριος υποψήφιος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Κρήτης και ένας εκ των ομιλητών μίλησε στον Ρ/Σ ΗΧΩ 99,8 για το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα νέα δεδομένα. 
Με  τo Ηλεκτρονικό εμπόριο μπορούμε να αξιοποιήσουμε στοιχεία που επι σειρά ετών καταγράφουμε για την επιχείρηση μας και συνδυάζοντας τα με άλλα δεδομένα να βγάλουμε συμπεράσματα που θα μας βοηθήσουν να στηρίξουμε την επιχείρησή μας προσδοκώντας σε μειωμένα κόστη, τη δημιουργία νέων  καναλιών  πώλησης για να μπορέσουμε να έχουμε περισσότερα οικονομικά οφέλη. Το να ανοίξεις ένα e shop είναι πιο εύκολο και πιο οικονομικό σε σχέση με το να ανοίξεις ένα νέο κατάστημα μπορεί όμως να λειτουργήσει και υποστηρικτικά σε μια υπάρχουσα επιχείρηση.  Το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν είναι μόνο τα είδη ένδυσης, υπόδησης κ.α. αλλά έχουν να κάνουν και με την προώθηση του τουριστικού και του αγροτικού προϊόντος. Στους τομείς αυτούς τα στοιχεία είναι εκπληκτικά , η ανάπτυξή τους βάση στατιστικών είναι ραγδαία και αυτό σημαίνει ότι μπορούν  να αναπτυχθούν  περισσότερο  και να λειτουργήσουν  ανταγωνιστικά, σημείωσε ο κ. Αθανασιάδης 
Είπε στη συνέχεια ότι το μυστικό του να αγοράζεις από τα eshop  είναι ένα ευρύτερο ζήτημα που αφορά στην ασφάλεια πλοήγησης και αγοράς. Αν πχ δούμε  ένα προϊόν που στην αγορά έχει υψηλή τιμή και σε ένα e shop το βρούμε σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή αυτό θα πρέπει να προβληματίσει. Θα πρέπει να ελέγξουμε εάν στο συγκεκριμένο site από όπου θέλουμε να κάνουμε ηλεκτρονική αγορά  υπάρχει φόρμα επικοινωνίας και διεύθυνση, εάν στους τρόπους πληρωμής  μπορούμε να επιλέξουμε να γίνει  μέσω κάρτας, εάν  υπάρχει πράσινη μπάρα πλοήγησης κλπ. 
Το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν μπορεί να αντικαταστήσει την πραγματική αγορά , είναι ένας νέος τρόπος εμπορίου και θα είναι χρήσιμο να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε αυτόν τον εναλλακτικό τρόπο εμπορίου με τον καλύτερο τρόπο για την ανάδειξη και προώθηση της επιχείρησης  μας , τόνισε
 
 
 
 
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ 
19.00 – 19.10 Χαιρετισμός – Κοπανάκης Ιωάννης , Αντιπρόεδρος ΤΕΙ Κρήτης και Β’ Αντιπρόεδρος Δ.Σ. BIC Κρήτης. 
19.10 – 19.30 E-commerce: από το site στο e-shop Δρ. Μάρκος Κουργιαντάκης, Επιστημονικός συνεργάτης ΤΕΙ Κρήτης. 
19.30 – 19.50 Προώθηση Ηλεκτρονικού Καταστήματος και Google Adwords Σκουλά Χρυσάνθη, Digital Marketing Consultant.
 19.50 – 20.10 Προώθηση Ηλεκτρονικού Καταστήματος και Social media, Τζανάκη Χαρά, Digital Marketing Consultant. 
20.10 – 20.30 Business Intelligence – Αξιοποίηση των δεδομένων που παίρνουμε από το Ηλεκτρονικό κατάστημα σε συνδυασμό με επιχειρηματικά δεδομένα Αθανασιάδης Μάριος, Υποψήφιος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Κρήτης. 
 
Ερωτήσεις – Συζήτηση