Θ. Χηνόπουλος: Να παραμείνει με προϋποθέσεις ανοιχτή η Χρυσή – Κινδυνεύει το Brand name
Πλοιοκτήτης επικεφαλής παράταξης στο δημοτικό συμβούλιο Ιεράπετρας
Με αφορμή τις συζητήσεις που γίνονται τελευταία για τη νήσο Χρυσή με έμφαση στο πως θα λειτουργήσει τη νέα τουριστική περίοδο, μίλησε στον Ηχώ 99,8 ο κ. Θανάσης Χηνόπουλος επικεφαλής της δημοτικής παράταξης « Ενότητα- Συνεργασία – Ανάπτυξη για την Ιεράπετρά μας». Καταρχάς , όπως τόνισε, είναι λίγο αντικρουόμενη η θέση του, από τη μια ως μια δημοτικός σύμβουλος και από την άλλη ως επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται με ημερόπλοια προς τη Χρυσή. Οπότε και αναμένει ότι θα δεχθεί κριτική για αυτό. Ωστόσο όμως θεωρεί ότι δεν θα έπρεπε να απέχει από τη συζήτηση που έγινε στο δημοτικό συμβούλιο για τη Χρυσή, εκτιμώντας ότι μπορεί να δώσει τις γνώσεις του και να μεταφέρει την άποψή του για ένα θέμα το οποίο γνωρίζει αλλά και να μεταφέρει την άποψή τους ως παράταξη.
Κάνοντας αναφορά στη συνέχεια στην Επιτροπή εφαρμογής και παρακολούθησης του σχεδίου δράσης λέγοντας ότι αφενός μεν συμφωνεί ότι θα πρέπει να γίνουν παρεμβάσεις για την προστασία του νησιού, και ειδικότερα των κέδρων και σε αυτό το κομμάτι όπως και για άλλους τομείς δεν αμφισβητεί την επιστημονική ιδιότητα των μελών της και δεν αντιδικεί. Άποψη του όμως είναι ότι η Επιτροπή θα έπρεπε να είναι εμπλουτισμένη και με άλλους ανθρώπους που ασχολούνται με το νησί, που το γνωρίζουν, όπως άλλωστε και οι ίδιοι ως επιχειρηματίες που έχουν άποψη για το θέμα.
Τώρα ως προς το γιατί το νησί έχει φτάσει σε αυτή τη δυσμενή κατάσταση είπε ότι, τη Χρυσή δεν την επισκέπτονται μόνο οι επισκέπτες που χρησιμοποιούν τα ημερόπλοια για τη μετάβασή τους εκεί. Ως εταιρία εκδίδουν ηλεκτρονικά εισιτήρια και γνωρίζουν πόσους μεταφέρουν καθημερινά. Όμως πολλοί πηγαίνουν στο νησί με διάφορους τρόπους και μέσα και από διάφορες περιοχές όχι μόνο από την Ιεράπετρα αλλά και από την υπόλοιπη Κρήτη , την υπόλοιπη Ελλάδα, το εξωτερικό. Ας προβληματιστεί λοιπόν κανείς ποιος τελικά κάνει ζημιά στο νησί. Οι τουρίστες που έρχονται για δυο τρεις ώρες οργανωμένα και φεύγουν; Δεν πρέπει να διερωτηθούμε ποιοί κατασκηνώνουν στα δέντρα, ποιοί μένουν το βράδυ στο νησί, πως προκύπτουν τόσο σκουπίδια και μάλιστα κάποια ογκώδη σκουπίδια κλπ. Η Χρυσή είναι ένα brand name για την Ιεράπετρα. Τι θα γίνει εάν «κλείσει» για ένα - δυο χρόνια. Δεν είναι δύσκολο να βγει από τον χάρτη ως προορισμός. Θα πρέπει να το προσέξουμε αυτό, τόνισε ο κ. Χηνόπουλος.
Στις προτάσεις του τώρα για το τι πρέπει να γίνει στη Χρυσή είπε καταρχάς ότι λένε ναι στην επισκεψιμότητα του νησιού για φέτος. Θα πρέπει βέβαια να γίνει άμεσα περίφραξη στα σημεία που πρέπει να προστατευτούν όπως το κεδρόδασος, να προσληφθούν φύλακες, να νομιμοποιηθεί η προβλήτα, να οριστεί ένας συγκεκριμένος αριθμός επισκεπτών ανά πάσα στιγμή την ημέρα, να οριστούν σημεία που μπορούν να είναι προσβάσιμα, να δοθεί η άδεια για ομπρελοκαθίσματα, για αναψυκτήριο.