Βλατάκης: Εν μέσω πανδημίας ο Αύγουστος δείχνει μια καλή ροή κρατήσεων στην Κρήτη

10:16 π.μ. - Πέμπτη, 6 Αυγούστου 2020
10:08 π.μ. - Πέμ, 06/16/2020
Image: Βλατάκης: Εν μέσω πανδημίας ο Αύγουστος δείχνει μια καλή ροή κρατήσεων στην Κρήτη

Ο πρόεδρος των τουριστικών πρακτόρων Κρήτης στον Ηχώ 99,8

Την εικόνα του τουρισμού όπως αυτή καταγράφεται μέχρι τώρα αρχές Αυγούστου δίνει μιλώντας στον Ηχώ 99,8 ο πρόεδρος των τουριστικών πρακτόρων Κρήτης κ. Μιχάλης Βλατάκης. Όπως είπε διανύουμε μια πρωτόγνωρη και ιδιαίτερη τουριστική σαιζόν λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Στόχος ήταν η πληρότητα τον μήνα Ιούλιο να αγγίξει το 30% και φαίνεται πως ο στόχος αυτός επετεύχθη. Για τον Αύγουστο οι προσδοκίες είναι το ποσοστό να αγγίξει και γιατί όχι να ξεπεράσει το 50%. Όλα θα εξαρτηθούν από την εξέλιξη της πανδημίας όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και στις χώρες από όπου περιμένουμε επισκέπτες. Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι νέοι και οι οικογένειες είναι εκείνοι που περισσότερο προτιμούν να ταξιδέψουν και λιγότεροι οι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας. Αυτό έχει να κάνει και με την ψυχολογία αλλά και γιατί πολλοί ανήκουν στις ευπαθείς, τις ευάλωτες ομάδες, ανέφερε ο κ. Βλατάκης.

Πρόσθεσε ότι στην Κρήτη τα ποσοστά της πανδημίας είναι σε χαμηλά επίπεδα και αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο για την πορεία του τουρισμού στο νησί. Επίσης σημαντικό και το γεγονός ότι εκπαιδεύτηκαν περίπου 100.000 εργαζόμενοι στον τουρισμό μετά από συνεργασία της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης και της Περιφέρειας Κρήτης.

Σε άλλο σημείο είπε ότι υπάρχουν σκέψεις για επιμύκυνση της τουριστικής περιόδου αυτό όμως θα εξαρτηθεί από πολλούς παράγοντες, ξενοδοχεία, εργαζόμενους, πτήσεις και βεβαίως την εξέληξη της πανδημίας.

Τέλος, εξέφρασε την άποψη του για το θέμα των ξενοδοχείων καραντίνας λέγοντας ότι η πρότασή τους ήταν αντί για τα μικρής κατηγορίας ξενοδοχεία που είναι διάσπαρτα στο νησί κάποια στο κέντρο τουριστικών περιοχών, να υπάρξει ένα ξενοδοχείο υψηλής κατηγορίας στο νησί όπου οι άνθρωποι που κρίνεται αναγκαίο να μεταφερθούν εκεί να τυγχάνουν της καλύτερης δυνατής φιλοξενίας γιατί αυτό θα ήταν μια πολύ καλή διαφήμιση. Η πρόταση αυτή δεν εισακούστηκε. Σε κάθε περίπτωση αυτό που οφείλουμε να κάνουμε είναι να τηρούμε τα μέτρα όπως αυτά συστήνονται, να συνεχίσουμε να προσέχουμε γιατί αυτό που χτίζουμε φέτος είναι επένδυση για την επόμενη χρονιά.