Κρήτη

Κ. Καραμανλής για ΒΟΑΚ: Ο ΣΥΡΙΖΑ ξεκάθαρα πρότεινε δρόμο με διόδια

#
08.11.2019 11:13

Δεν έδωσε απαντήσεις σε σχέση με τη χάραξη του νέου Βόρειου Οδικού Άξονα ο αρμόδιος Υπουργός Κώστας Καραμανλής

Δεν έδωσε απαντήσεις σε σχέση με τη χάραξη του νέου Βόρειου Οδικού Άξονα ο αρμόδιος Υπουργός Κώστας Καραμανλής, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του Χάρη Μαμουλάκη, υποστηρίζοντας ωστόσο πως η κυβέρνηση βρίσκεται στη φάση των οικονομοτεχνικών μελετών.
 
“Αν δεν πούμε πώς θα χρηματοδοτηθεί το έργο, τότε απλά παρουσιάζουμε μελέτες και λέμε λόγια του αέρα”  τόνισε ο Υπουργός, ο οποίος απεύθυνε δριμεία επίθεση  στον ΣΥΡΙΖΑ  για την περίοδο διακυβέρνησης της χώρας
 
Ο Υπουργός έκανε σαφές, πως η κυβέρνηση ξεκάθαρα ανακοίνωσε από την αρχή, ότι ο Βόρειος Οδικός Άξονας θα υλοποιηθεί σε δύο φάσεις: η πρώτη φάση θα αφορά στο έργο Χανιά – Άγιος Νικόλαος, ενώ η δεύτερη φάση θα αφορά τα έργα Κίσσαμος – Χανιά και Άγιος Νικόλαος – Σητεία.
 
Ο Κώστας Καραμανλής τόνισε ότι ως κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ είχε παντελή απουσία στρατηγικής, πλήρη προχειρότητα σχεδιασμού, κι ενώ τάσσονταν το 2015 κατά της ένταξης του τμήματος Καστέλι – Κίσσαμος στο σχεδιασμό του ΒΟΑΚ, το 2018 το προσέθετε στη σχετική μελέτη.
 
“Μιλάτε για τρία διαφορετικά μοντέλα χάραξης! Πού έχει ξαναγίνει αυτό στην Ευρώπη;” διερωτήθηκε ο Υπουργός.
 
“Εγώ θα κατέβω στην Κρήτη και θα αποκαλύψω το σχέδιο σας, αποκαλύπτοντας παράλληλα πως ο ΣΥΡΙΖΑ σχεδίαζε έναν Βόρειο Οδικό Άξονα με διόδια” τόνισε ο Υπουργός για να διευκρινίσει:
 
“Μιλούσατε για σύμβαση παραχώρησης. Σύμβαση παραχώρησης σημαίνει διόδια”.
 
Σε σχέση με την πρόταση της Νέας Δημοκρατίας, ο Κώστας Καραμανλής υποστήριξε πως η χρηματοδότηση του έργου θα γίνει με πληρωμές διαθεσιμότητας που αποτελούν ένα νέο εργαλείο συμβάσεων παραχώρησης.
 
Ο Υπουργός Υποδομών, τόνισε ακόμα πως πρέπει να σταματήσουν οι πολιτικοί να λένε ψέμματα στον ελληνικό λαό και να μιλήσουν με αλήθειες, κάνοντας σαφές πως το βασικό πρόβλημα  κατασκευής του Βόρειου Οδικού Άξονα είναι η δυσκολία χρηματοδότησης.
 
“Για να πούμε την αλήθεια στους πολίτες και να εξηγήσουμε γιατί αυτό το έργο δεν έγινε 40 χρόνια. Δεν έγινε γιατί είναι ένα πολύ δύσκολο έργο ως προς τη χρηματοδότηση"  τόνισε ο Υπουργός για να προσθέσει: "Κι αυτό ακριβώς κάνουμε εμείς. Αναζητούμε και βρισκόμαστε στη φάση των οικονομοτεχνικών μελετών για να παρουσιάσουμε ακριβώς το πώς θα χρηματοδοτηθεί το έργο. Αν δεν πούμε αυτό, δεν μπορούμε να μιλήσουμε για τίποτα περισσότερο”.
 
 
ekriti.gr
 















 
-->

Σχετικά άρθρα

Τζόκερ: Στην Κρήτη το τυχερό 5άρι - Κέρδισε 47.000 €

Ποιοι οι τυχεροί αριθμοί της τελευταίας κλήρωσης

Οι ξένοι αγοράζουν Κρήτη για μπίζνες, διακοπές και μόνιμη κατοικία

Τα «φιλέτα», τα ερειπωμένα σπίτια που παίρνουν ζωή και οι επενδύσεις

Ελπίδα για το κρητικό ελαιόλαδο με τη σύσταση ενιαίου φορέα διαχείρισης από τις ΕΑΣ του νησιού

Η ΕΑΣ Ιεράπετρας στηρίζει το εγχείρημα και μετέχει ενεργά

Λάδι: Πλήγμα στην οικονομία της Κρήτης με απώλειες 200 εκατομμυρίων ευρώ

Μετά την Thomas Cook ήρθε και ο δάκος

Θανατηφόρο τροχαίο: Νεκρός μέσα από λαμαρίνες ανασύρθηκε ένας άντρας

Με τον χειρότερο τρόπο ξεκίνησε η εβδομάδα για την Κρήτη, αναφορικά με τα τροχαία

Xρεoκοπία λόγω δάκου - Ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια η ζημιά

Κοινός αγώνας Περιφέρειας και αγροτικών φορών μετά την επιδρομή δάκου, μυκήτων και χαλαζιού στις ελιές

Ψάχνετε κάποια εκπομπή και δεν την βρίσκατε;

Επικοινωνήστε μαζί μας πατώντας το κουμπί επικοινωνία.