Στον ΒΟΑΚ το γεωτρύπανο του υπ. Υποδομών – Ξεκινά ο έλεγχος στις ρωγματώσεις

2:56 μ.μ. - Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019
02:12 μ.μ. - Τετ, 11/56/2019
Image: Στον ΒΟΑΚ το γεωτρύπανο του υπ. Υποδομών – Ξεκινά ο έλεγχος στις ρωγματώσεις

Στο σημείο της Λυγαριάς

Στην Κρήτη βρίσκεται από προχθές το γεωτρύπανο του υπουργείου Υποδομών το οποίο αναμένεται να πραγματοποιήσει τομές στον ΒΟΑΚ, στο ύψος της Λυγαριάς όπου έχουν παρατηρηθεί οι επικίνδυνες ρωγματώσεις.

Ήδη έχει τοποθετηθεί η εργοταξιακή σήμανση ενώ σήμερα είναι πιθανό να… πιάσει δουλειά το γεωτρύπανο αλλά και οι υπάλληλοι του υπουργείου προκειμένου να διαπιστωθεί η ακριβής κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η άσφαλτος στη συγκεκριμένη περιοχή.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Πατρίς», με βάση τον προγραμματισμό που υπάρχει, το γεωτρύπανο αναμένεται να πραγματοποιήσει τρεις ενδεικτικές διερευνητικές τομές, ενώ για κάθε τομή απαιτούνται δύο εικοσιτετράωρα.

Οι τομές αναμένεται να ολοκληρωθούν στο μέσον της επόμενης εβδομάδας ή πιθανόν και λίγο νωρίτερα, εφόσον κριθεί αναγκαίο να συνεχίσουν οι εργασίες λόγω της κρισιμότητας της κατάστασης και μέσα στο Σαββατοκύριακο.

Από τα αποτελέσματα των τομών, θα ακολουθήσει στη συνέχεια η πρόταση επί του προβλεπόμενου μοντέλου παρέμβασης, ενώ δεν αποκλείεται ακόμα η πιθανότητα να χρειαστεί κλείσιμο της οδού, αν τα αποτελέσματα των τομών δείξουν πως η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή.

Τι έδειξε η αυτοψία του ΓΕΩΤΕΕ

Στα τέλη του Νοεμβρίου είχαν πραγματοποιήσει αυτοψία στο σημείο γεωλόγοι του ΓΕΩΤΕΕ οι οποίοι είχαν διαπιστώσει πως οι συγκεκριμένες ρηγματώσεις επί του ΒΟΑΚ στο ύψος της Λυγαριάς είναι επικίνδυνες.

Όπως ήδη έχει γράψει το cretapost μετά την αυτοψία τους ανέφεραν πως «Το πρόβλημα εντοπίζεται σε μήκος περίπου 25 m κατά μήκος του οδοστρώματος. Πρόκειται για μικρής έκτασης αστοχία κατολισθητικού χαρακτήρα στο κατάντη πρανές του δρόμου. Περιγράφεται ως τυπική αστοχία πρανούς, κλειστής κυκλικής μορφής με τρία περιορισμένα επάλληλα φρύδια αποκόλλησης» ενώ παράλληλα τόνισαν πως το «φαινόμενο είναι σε εξέλιξη και είναι υπαρκτός ο κίνδυνος να αποκοπεί ο δρόμος σε αυτό το ύψος, καθώς διαδοχικές νέες ρωγμές εμφανίζονται, ενώ διευρύνονται οι υφιστάμενες».

cretapost.gr