Ένωση δυνάμεων για να χτιστεί το brand name των αγροτικών προϊόντων της Κρήτης

12:31 μ.μ. - Δευτέρα, 5 Μαρτίου 2018
12:03 μ.μ. - Δευ, 05/31/2018
Image: Ένωση δυνάμεων για να χτιστεί το brand name των αγροτικών προϊόντων της Κρήτης

Τα συμπεράσματα της εσπερίδας του Α.Σ. Ανατολή

Ενημερωτική εκδήλωση με θέμα την ολοκληρωμένη διαχείριση παραγωγής - Branding και Εξαγωγές  πραγματοποιήθηκε χθες από τον Α.Σ. Ανατολή. Μεταξύ άλλων παραβρέθηκαν ο πρόεδρος Α.Σ. Ανατολή, κ. Ξενοφώντας Δουλούμης, ο  Γεν. Διευθυντής CDH Crop Science, Bayer Hellas κ. Απόστολος Κλοντζάρης και ο Christophe Dupla Γενικός Διευθυντής ΛΥΔΑ Α.Ε. Επίσης, ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Ηλίας Νταραράς, ο αντιδήμαρχος και πρόεδρος της επιτροπής αγροτικών θεμάτων Αργύρης Πανταζής, ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Αντώνης Πετράς, ο πρόεδρος της ΕΑΣ Χαράλαμπος Δραγασάκης, εκπρόσωποι ομάδων παραγωγών από την Ιεράπετρα και τη Ψαρή Φοράδα, αγρότες κ.α.
 
 
 
Τα θέματα που αναπτύχθηκαν  από τους ομιλητές είχαν να κάνουν με:
 
 
-Tεχνική ενημέρωση για νηματοδωκτόνα και εντομοκτόνα στα κηπευτικά θερμoκηπίου και ολοκληρωμένες λύσεις
 
 
 
-Ορθολογική θρέψη στα κηπευτικά θερμοκηπίου
 
 
 
-Νέο περιβάλλον φυτοπροστασίας – έλεγχοι – ορθολογική χρήση φ.π.
 
 
 
-Branding και Εξαγωγές
 
 
 
Ο αντιπρόεδρος του Α.Σ. Ανατολή κ. Μάνος Καπαράκης μιλώντας στον Ηχώ 99,8 ανέφερε ότι υπήρχε ανταπόκριση του κόσμου ο οποίος ενημερώθηκε για σημαντικά θέματα γύρω από τις καλλιέργειες αλλά και το Branding και Εξαγωγές. Το Brand name για να χτιστεί απαιτεί μεγάλη προσπάθεια και  συλλογική εργασία  ώστε να επιτευχθεί ο στόχος. Έχει πολλές παραμέτρους από την ποιότητα του προϊόντος, τη γεύση , τον τρόπο προώθησης κλπ. Θα πρέπει να μετρήσουμε τις δυνάμεις μας, να δούμε πόσοι  εκείνοι που έχουν το ίδιο όραμα για να κάνουμε την αρχή και να προχωρήσουμε σε επόμενα βήματα, σημείωσε μεταξύ άλλων.
 
 
Ακούστε εδώ τον κ. Καπαράκη:  
 
 
 
Ο καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Αυλωνίτης Γιώργος ήταν ένας από τους ομιλητές της εσπερίδας. Φιλοξενούμενος στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του Ηχώ 99,8 ο κ. καθηγητής τόνισε ότι η Κρήτη έχει ποιοτικά προϊόντα και είναι απογοητευτικό από τη μια που δεν έχουμε κατακτήσει τις διεθνείς αγορές. Πρέπει να γίνει πολύ δουλειά επάνω στην προβολή και προώθηση των προϊόντων της. Το branding χρειάζεται συνένωση δυνάμεων, συνέργια, μακροχρόνια προσπάθεια και συνέπεια  για να έχει αποτέλεσμα. Υπό τις υπάρχουσες συνθήκες δεν περιμένουμε πολλά από το κράτος, περιμένουμε πολλά από ανθρώπους που με κοινό όραμα και κοινές αξίες θα προωθήσουν και τη χώρα και τα προϊόντα μας.
 
 
Ακολουθεί συνέντευξη κ. Αυλωνίτη:
 
 
 
 
Από την πλευρά του ο κ. Αλέξανδρος Μπεχλιβανίδης marketing manager της ΛΥΔΑ Α.Ε. δήλωσε ότι το brand name Κρήτη είναι σημαντικό να χτιστεί επάνω σε σωστές βάσεις  για να μπορεί να υπάρχει εξωστρέφεια της Κρήτης και να προωθήσει τα προϊόντα της στις αγορές. Αυτό είναι το ένα κομμάτι . Το άλλο έχει να κάνει με τις εταιρίες που έχουν αναλάβει πρωτοβουλίες και οι οποίες εργάζονται προς την αύξηση της παραγωγής και της ποιότητας γενικότερα των προϊόντων που παράγει η Κρήτης. Με το σκεπτικό αυτό η  ΛΥΔΑ Α.Ε. η οποία ανήκει στον  πολυεθνικό όμιλο Roullier έχει ως σκοπό  τη  δημιουργία προϊόντων θρέψης υψηλής προστιθέμενης αξίας. Στοχεύοντας στην  καλή θρέψη των φυτών για την  παραγωγή ποιοτικών προϊόντων έτσι ώστε και ο παραγωγός να απολαμβάνει οφέλη αλλά και το περιβάλλον να προστατεύεται.
 
 
Ακολουθεί συνέντευξη κ. Μπεχλιβανίδη: